Ik ben niet zo in de stemming om een deel te maken, mijn overgrootoma is vanmiddag overleden dus ik zal dat eerst moeten verwerken voordat ik een goed deel kan maken, en ik ga ook nog een SA maken van een gedicht ofzo over haar.

Nu iets leuks!! Ik heb de Twilight DVD al vanaf de eerste dag dat hij in de winkel lag!!

Deel 38!
"Hmm ja dat had ik wel in gedachten" zei Jeffrey. "Nou ik niet" zei ik en glimlachte naar hem. "Wat wil je eraan gaan doen dan?" vroeg Jeffrey. "Nou weg gaan" zei ik maar Jeffrey deed zijn handen tegen de deur aan allebei de kanten van mij. "Toe nou" zei ik op smekende toon. "Wat?" vroeg Jeffrey onschuldig. "ik ga je bijten hoor" zei ik lachend. "Dat durf je niet" zei Jeffrey. "O jawel hoor" zei ik. "Waar ga je me bijten?" vroeg Jeffrey. "Hmm dat merk je vanzelf wel als ik je ga bijten" zei ik en keek hem verleidelijk aan. "Die blik bevalt me wel" zei Jeffrey. Ik zette een stap naar voren en hij zette steeds stappen naar achteren en ik naar voren, dat ging zo door tot hij op het bed belande, ik ging op hem zitten en boog naar voren, ik gaf hem een kus op zijn mond en keek hem weer aan en ik zag dat hij lag te genieten. Ik stond op en liep naar de deur maar ik werd tegen gehouden door Jeffrey die zijn armen rond mijn middel sloeg en me kusjes in mijn nek gaf. Ik draaide me om en keek weer recht in de ogen van Jeffrey. "Naomi en Jeffrey we gaan eten!" riep mijn moeder. "Blijkbaar eet je hier" zei ik tegen Jeffrey. "Kom dan gaan we naar beneden" zei ik maar Jeffrey verzette geen stap. "Ik wil dat je me vanavond nog wel even bijt" fluisterde Jeffrey in mijn oor. "Je schaamt je echt nergens voor hé" zei ik en lachte naar hem. "Nee niet echt nee" zei hij en we liepen samen naar beneden, ik keek in mijn bord en zag dat we groentesoep met stokbrood aten. "Heey Marco" zei ik en hij keek me even aan. "Heey" zei hij terug. Hij klinkt bijna hetzelfde als Mike alleen hij heeft een net iets volwassenere stem, dacht ik bij mezelf. Ik keek om me heen en zag dat iedereen al aan het eten was. Ik pakte een stokbroodje en doop het in de soep en at het op, toen ik mijn eten op had, had Jeffrey het ook op. Ik stond op en liep naar de tuin waar ik in de tuinstoel ging zitten.

Reageer (5)

  • Chara

    snel verder
    x

    1 decennium geleden
  • SachaR1991

    gecondoleerd meissie,,, mijn overgroot oma is laatst overleden ,ze was 99 geworden :O

    1 decennium geleden
  • xSafetyPin

    gecondoleerd :(

    maar toch blijven je quizjes goed :)
    Snel verder hea

    kusje,-

    ps : veel sterkte :)(flower)(H)

    1 decennium geleden
  • Madrid

    gecondoleerd met je overgrootma(flower)
    snel verder gaan:Y)

    1 decennium geleden
  • zoowiezombie

    snel verder pliies(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen