Foto bij 58) A greate movie and an intresting boy...

Ik weet het ik weet het. Ze ontmoet Jacob hier wel heel vroeg, maar zo zat het verhaal nu eenmaal in mijn hoofd. En wie weet wordt Edward wel jaloers als hij Bella met haar vrienden over die aardige jongen hoort praten, maar misschien ook niet. Ah, ik ben gemeen hè? Sorry, maar ik kan moeilijk alles verklappen. Geen nood ik ben zelf ook gek op de originele stelletjes...Hoewel er wel een story in mijn hoofd zit waarin Jacob en Bella getrouwd zijn en kinderen hebben en dan komt Edward Bella's oude kamer binnen en ziet een acht jaar oud meisje liggen en een dagboek waarin een foto van hem zit en op de eerste pagina staat 'beste Edward' En dan schrijft hij haar terug en...Weet je lees het verhaal gewoon wanneer ik het schrijf oké. Eerst deze...
Lees ze!!!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • Aslansdaughter

    dat verhaal lijkt me heel leuk!!!! (die in de inleiding dan he!?)
    staat die al online???
    nou ja love it!!!!!!

    1 decennium geleden
  • Aslansdaughter

    morgen verder lezen
    trusten!!!!!

    1 decennium geleden
  • loveer

    Verder!!! (H) Ga je dat andere verhaal uit de inleiding ook nog schrijven??!! Lijkt me namelijk heel erg leuk!!! Maaaar please laat Bella en Edward in dit verhaal verliefd op elkaar worden ik vind ze namelijk zo lief samen!!! :X

    1 decennium geleden
  • xtomxloveex

    Super

    Jacob (ll)
    Snel verder <3

    1 decennium geleden
  • Daniela

    Awesomee!!! SNEL VERDER!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen