Foto bij 36- I wanna know his secret!

Ik voel me zooooo ontzettend schuldig omdat ik gewoon 5 dagen geen nieuw deel heb gepost
Ik heb het gewoon enorm druk met school en preofwerken en SO's en reports die ik moet maken en meer (huil)
Dit is natuurlijk een standaard ''smoesje'' maar het is wel waar
ik hoop dat jullie het me (alweer) vergeven....
dit is in elk geval best een lang deel om het een beetje goed te maken
ik ga nu ook gelijk verder met een nieuw deel zodat jullie daar hopelijk niet zo lang op hoeven te wachten...

xxx leonie (H)
ps. ik heb er weer een nieuw abo bij!!!! heeeeel erg bedankt!!!!
ik heb gewoon al 30 abo's!!!! (OMG)
*rent superblij rondjes door de kamer*


Kayley pov.
Ondertussen was Stacey naar de leraar gelopen die bezorgd naar me toe kwam.
‘’Wat is er aan de hand Kayley? Voel je je niet lekker?’’ vroeg hij bezorgd.
‘’Ik werd ineens heel duizelig en ik had geen gevoel meer in mijn benen.’’
Natuurlijk vertelde ik er niet bij waarom het was. Op het moment wou ik eigenlijk alleen nog maar met rust gelaten worden en proberen om mezelf weer onder controle te krijgen…

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (8)

  • FemkevG

    Ben blij dat ik je verhaal nu pas lees omdat ik dan niet hoef te wachten tot er een nieuw hoofdstuk is..(zou gwn dood gaan denk ik ;D)

    1 decennium geleden
  • Dreambelievr

    Je hoeft je niet te schamen hoor. Ik heb soms gaten van een maand zitten. Dus kalm aan!

    1 decennium geleden
  • DUNBAR9

    Snel verder !!! Hij is kei leuk !!!!!!!!!!!!!

    1 decennium geleden
  • XxDarknessxX

    GEWELDIG <3
    vlug verder !! :D
    Xx

    1 decennium geleden
  • KMNL

    3e reactie~~ Snel verder gaan, ik kan niet leven zonder je verhaal!(6)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen