O11.
Chaz Somers pov.
Soms kon ze zo gemeen zijn tegen Ryan. Ook al verdiende hij het meestal wel. Caitlin en Christian waren nogsteeds niet uitgelachen en van hun lach moest ik ook lachen. Ryan keek me met een boze blik aan waardoor ik nog harder moest lachen en daardoor moest hoesten. "Schatje, gaat het wel ?" Vroeg Chloe op een bezorgde manier. Ik knikte. "Chaz, schatje, gaat het wel ?" Probeerde Ryan haar nu na te doen met een meisjes stem. "Euhj, Chaz is mine!" Grinnikte Chloe. "Ohneee." Gilde Ryan met een overdreven meisjesstem. "Jawel, ik hou meer van hem." Ik hoe meer van hem, schatje, Chaz is mine. Al haar woorden spoken door mijn hoofd. Meende ze het maar, en dan bedoel ik niet als vrienden of beste vrienden. Ruw werd ik uit mijn gedachten gehaalt door Chloe. "Huh, wat zei je ?" Mompelde ik. "Ik vroeg; of je van me houd Chaz." Zei Chloe vrolijk. "Natuurlijk houd ik van je!" Hm, ze moest eens weten hoeveel ik van haar hield. Ze maakte me gek me elke beweging die ze deed. Elke aanraking, iederekeer dat ze tegen me sprak. Het maakte me gewoon helemaal gek. "Kom we gaan starbucks halen." Zei ze vrolijk terweil ze van mijn schoot spong. Ze pakte mijn hand vast en hand in hand liepen naar starbucks. We bestelde voor onzelf en voor de rest. Niet veel later liepen we met onze handen vol de strabucks uit. "Chaz, is er iets ? Je bent zo stil." Vroeg ze me terweil ze me een glimlach schonk. Ik schudde snel mijn hoofd. Haar glimlach, zo perfect. Ze was gewoon perfect. En ooit zou ze van mij worden. Vroeg of laat. Waarscheinlijk laat want -ook al gaf ze het niet toe- geloofde iedereen nog wel dat ze iets om Justin gaf.
--
Sorry Sorry Sorry.
Really sorry, dat er zoweinig deeltjes kwamen.
Elke dag dacht ik; straks even een hoofdstukje plaatsen
& dan lag ik s'avonds in mn bedje en wat was ik toen vergeten ?
Juist ja, een hoofdstukje plaatsen.
Ook ben ik ziek aan het worden;
ik heb het de heledag koud, hoofdpijn, spierpijn & keelpijn.
Dus dat gaat al de goede kant op...
Vanavond moet ik dansen misschien dat daarna nog een deeltje komt,
maar dat is dus niet zeker.
Als ik er geen meer kan plaatsen dan plaats ik er morgenvroeg wel eentje.
Anyway, sorry voor de slechtheid van dit hoofdstuk.
So, i hope it is good enough for a comment. (flower)

Reageer (1)

  • Forge

    Omg, zo goed!
    Echt zielig voor Chaz.
    Heb veel medelijden met hem. Snel erdergaan!
    En beterschap <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen