Foto bij [GazettE]I love to hate you, but do you know what I love even more? -Hoofdstuk 205-

Ha! Ik ben veeeeel te laat en heel erg sorry. Ik heb mijn gastgezin gewisseld en was de hele week druk met drinken van bier en Thaise whiskey en naar feesten gaan, begrafenissen (beiden buurmannen overleden toen ik kwam) en helpen met lamyai oogsten en verkopen op de markt (hahaha lol, maar echt waar) en uhm... nu zijn mijn mama en haar vriend in Thailand en zit ik in een hotel in Chiang Mai. Maar daarom nu maar even snel een nieuwe online zetten.



Ik zou een zonnebril kunnen dragen, maar dat was totaal niet mijn stijl. Ik ging een beetje onrustig op een stoel zitten, terwijl Hayato voor zijn check op ging. Mel en Natsu hadden hem al helemaal gehad. Sky zat naast me en keek me grijnzend aan.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • Hopefulness

    MWHAHAHA I IZ YOUR SAMA!
    Reila, houd ermee op met die coke in je neus te dauwen, of ik stop een blik cocacola in je neus, kijken hoe leuk je dat vindt (puh)
    MWHAHAHA!
    Ga nou snel verder<3
    I love this (K)

    1 decennium geleden
  • Michu

    Gelukkig heb je lol gemaakt (oke, op de begrafenissen na dan)
    Weer een superdeel, ik kijk uit naar de volgende ^_^

    1 decennium geleden
  • REBIRTHx

    waoh lijkt me vermoeiend :O rewspect voor dat!
    maar het klinkt alsof je er wel plezier aan beleefd :3

    1 decennium geleden
  • Merg

    Go Chiyo! Arme jij zo drukdrukdruk ;o
    Maar fijn dat je t wel leuk had n_n

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen