Foto bij Chapter 2 ~ The Choice

Het 2e hoofdstuk!!! I hope you gonna like it!!!(yeah)

Ps. Het plaatje is zelfgemaakt vandaar de wat minder goede kwaliteit!!!

Ik zat op mijn kamer. Ik was aan het overwegen wat ik moest doen toen ik een flashback kreeg.

Flashback

We stonden bij Oma's huis en ik mocht bij haar gaan wonen als ik wilde.
ik moest toen ook een moeilijke keuze maken maar toen besliste dat ik toch thuis wilde blijven wonen.


Maar ik wist dat ik nu niet meteen van uit moest gaan dat het nu ook beter was om thuis te blijven maar als ik dat niet deed wist ik dat ik Rose heel erg ging missen.
Maar misschien maakte ik daar ook wel heel erg goede vrienden.
Ik wist het gewoon niet dus ik ging naar beneden om mijn moeder om raad te vragen.
'Mam, wat denk jij dat ik moet doen? Naar Hogwarts gaan of hier blijven?' vroeg ik haar.
'Ik zo zelf de kans pakken om nog een keer naar Hogwarts te gaan maar ik weet echt niet wat jij moet doen, schat,' zei ze.
'Hoe was jou tijd eigenlijk op Hogwarts, mam?'
Ze begon te vertellen: 'Ik was 11 toen ik mijn brief kreeg! Ik was echt heel erg blij!
De eerste dag in de trein ontmoette ik Lily Evans en James Potter, die op dat moment nog een hekel aan elkaar hadden, ze zijn later getouwd en hun zoon, Harry, zal nu wel in het 3e jaar zitten.
Ik werd ingedeeld bij Slytherin en Lily en James bij Gryffindor, maar Lily en ik waren toen al zulke goede vriendinnen dat we nog steeds met elkaar omgingen! Lily was die tijd nog erg goed bevond met Severus Snape, die ook nog een tijd mijn vriendje is geweest.
Lily en ik zijn ook nog een tijdje BFF's geweest totdat zij bij de Orde ging en ik Death Eater werd.'
'Mam, wat is de Orde en wat zijn Death Eaters?'
'Death Eaters zijn mensen die zich bij de Dark Lord aansluiten en de Orde is een afkorting van de Order of the Phoenix, dat is een genootschap dat op Death Eaters jaagt.
Later besefte ik dat Death Eater zijn toch niet helemaal was wat ik wilde en de Dark Lord liet me gaan onder één voorwaarde: dat ik als de Dark Lord me het vroeg nog een opdracht zou uitvoeren,' vertelde Esmée.
'Wat is die opdracht?' vroeg ik aan haar.
'Dat vertel ik je nog wel een keer,' antwoordde mijn moeder kortaf. 'En ga nu je huiswerk maken!'
Maar ik ging helemaal niet aan mijn huiswerk. Ik ging mijn beslissing nemen!

Even later had ik mijn keuze gemaakt. Ik wist wat me nu te doen stond. Het aan mijn moeder vertellen.
'Mam? Ik heb een keuze gemaakt: ik wil naar Hogwarts, maar ik wil er wel zeker van zijn dat ik niet ga opvallen tussen de andere leerlingen!'

Reageer (1)

  • mmini

    snel verder!!! ;)
    egt cool man!!! xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen