Foto bij 07

Tututututu...op school geschreven (flower)

~~Fernando Torres~~

Ik keek haar aan en beet op mijn lip, waarom moest ze zo ongelofelijk mooi zijn? Ik werd weer uit mijn gedachten gehaald door het meisje. Hoe heette ze eigenlijk? Ik glimlachte en keek haar aan, haar blauwe ogen keken me recht aan, ze boorden zich door me heen. Ze was kwaad, begrijpelijk, ik zou zelf ook woedend zijn. "Do you want a new car?" vroeg ik toen zacht.Driftig begon ze met haar hoofd te schudden, haar blonde krullende haar bewoog mee, het danste op en neer, ik werd erdoor afgeleid, het was prachtig. "I want this one!" riep ze uit. "Okay, okay, okay!" Zei ik en stapte naar haar toe, waar zij op haar plaats een stapje van achteruit zette. Ik zuchtte, ze moest niet zo hard schreeuwen, straks werd ik nog herkent. "Not screaming....yes?" Ik keek haar doordringend aan, wachtend op antwoord. "Ofcourse, What you want.." Zei ze toen, een beetje tot bedaren gekomen. Ik keek even om me heen, er was geen kip te bekennen, best raar voor een tankstation aan een snelweg. Ik haalde mijn schouders op en wendde mijn blik weer naar het meisje. Zo nieuwsgierig als ik was vroeg ik toen; "What is your name?". Ik keek haar vragend aan en trok mijn wenkbrauw omhoog, wat me een arrogante uitstraling deed geven. Het meisjes gezicht vertrok en keek me wit heet aan. "That's not important..." Zei haar prachtige stem, ik zuchtte, dit ging niet werken. Ik sloeg mijn armen demonstratief over elkaar en leunde tegen de muur. "Well just give my money..!" Zei ze en hield haar hand naar me uit, ik rolde met mijn ogen, best als ze het zo wou spelen, helemaal prima. Ik schudde mijn hoofd, David mocht mooi alles betalen, het was wel zíjn schuld. "Aaaah!" Gilde het meisje en gooide haar armen omhoog, waarom mocht ze me niet? Iedereen mocht me, iedereen viel voor mij? Bah ik werd hier zo gefrustreerd van! Ik bleef naar het meisje staren, wachtend op wat ze nu weer zou gaan zeggen. "Okay now I'm calling the police, you give me any money..." Mijn ogen werden groot van schrikt toen ze haar mobiel uit haar zak haalde, een BlackBerry, roze natuurlijk. Ik greep naar de mobiel en pakte hem vast. "Oke klootzak, dat had je niet moeten doen.." Brabbelde ze in het Nederlands. Ik keek haar een beetje droog aan, was het zó moeilijk om een tijdje engels te praten? Ik begon toch ook niet zo een eventjes wat te brabbelen in het Spaans. "Si no acaba de hablar Inglés, hablo español.." Zei ik glimlachend naar haar, ik hield haar mobiel goed vast. Zíj keek me nu onbegrijpelijk aan, en voordat ik het wist kreeg ik een klap in mijn gezicht, waar was dat voor nodig? Versuft staarde ik haar aan, en liet mijn hand langs mijn wang glijden. "Give me my money and mobile.." Ze keek me verbeten aan, oké nu was het menens.

Hope you like it (flower)

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen