Foto bij te laat

Laat me weten wat je ervan vindt

xxx

Tom pov:

Ik wordt wakker van het monotone geluid van mijn wekker. Nog half versuft stap ik uit bed en zet de wekker af. Onmiddellijk vult de kamer zich met stilte. Vlug kies ik mijn kleren en loop naar de badkamer. Daar aangekomen smijt ik mijn kleren op een hoopje en zet het radiotje aan. Met het vooruitzicht op een verfrissende douche trek ik vrolijk mijn kleren uit. Inderdaad ik heb een koude douche nodig om de dag te beginnen. Met een glimlach stap ik onder de douche. De koude stralen maseren mijn lichaam.
Na een kwartier stap ik dan toch van onder de douche.
In recordtijd droog ik mij af en begin me aan te kleden. Ik loop naar beneden. Stilte , het is nu al de tweede keer vandaag dat de stilte me overvalt. Op de tafel zie ik een briefje liggen en zucht: dit belooft niet veel goeds.

Tom, Ik ben al gaan werken.
vanavond ben ik zeker thuis
om nog samen te praten en
koffers in te pakken
Nog één iets verschijn
alsjeblieft op tijd op
school

Liefs Mam xxx


Op het moment dat ik het briefje lees begint het nieuwe liedje van Avril: What the hell. Normaal luister ik enkel Samy deluxe, maar Avril haar liedjes vallen wel mee.

All my life I've been good but now, woah, I'm thinking what the hell

Dit stukje blijft hangen het herinnert me aan hoe ik vroeger was, voor mijn ouders begonnen te ruzieën. Ik was zo anders toen zou ik onmiddellijk naar school vertrokken zijn en waarschijnlijk als één van de eerste toe gekomen. Nu daar in tegen kan ze het vergeten voor wie zou ik op tijd moeten komen.

Wat dit briefje me ook vertelt al staat het er niet dat pap gisteren niet meer is thuisgekomen. Lafaard en mams weet duidelijk niet waar hij is , met wie , of hij vanavond terug is,...
Langzaam leg ik het briefje terug op tafel en haal een potje cornflakes uit de kast. Ik laat me in de zetel vallen en begin te eten. Als het potje leeg is sta ik met een zucht op en neem mijn tas om dan toch maar richting school te vertrekken.

Als ik op school ben is het eerste uur al afgelopen , dat betekent dat we nu onze titularis hebben. Kalm loop ik richting klas, ik ben nu al zo laat op die paar minuten komt het ook weer niet. Toch?

Reageer (4)

  • blackflower

    mooi geschreven
    snel verder(K)

    1 decennium geleden
  • agent327

    ow tom toch:(
    snel verder
    Xx

    1 decennium geleden
  • EwigLiebe

    snel verder :3

    1 decennium geleden
  • blackflower

    leuk leuk
    snel verder(K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen