Foto bij Hoofdsuk 5

Ondertussen hebben we hoordstuk 69 al geschrefen....!!

eline heeft natuurlijk weer de spel fouten er uit gehaald!
Dankje <3

Adam voelt zich schuldig, dat merkt tommy heel goed aan hem, 'Adam.. je hebt niets gedaan.. echt niet...ik vond het juist fijn' en geeft hem een kus op zijn wang. 'Maar wat maakt jou dan zo verdrietig tommy?' vraagt Adam toch nog voorzichtig.
Tommy blijft stil 'niets..' mompelt hij naar een tijdje, laat hem los en zet zijn I pad uit. laat zich vervolgens vallen op een stoel die in de badkamer staat. opnieuw rolt er een traan over zijn wang heen. 'tommy je kan me echt alles vertellen, en dat weetje..' en gaat op zijn schoot zitten, 'ik kom er niet meer af, tot jij weer de vrolijke tommy bent..' Tommy denkt na, en begint een beetje zacht te praten, zo zacht dat het niet te verstaan valt. hij zucht, naar een stilte zegt hij, 'mijn ouders.. mijn familie, mijn vrienden,' hij stopt weer met praten en op nieuw rollen er tranen over zijn wangen heen. 'wat is er gebeurd schat? vertel het me.. alsjeblieft! dan weet ik wat er in je hoofd speelt en kan ik je helpen!'
Tommy zucht diep, 'mijn ouders.......ik........ze...zijn tegen mij... om dat ik op jongens val., ooit heb ik een keer gezoend, met mijn ex, mijn tante heeft ons betrapt, en heeft het aan mijn ouders verteld ,en nu.... negeren ze me als of ik een levenloos wezen ben zonder gevoel of zo.., mijn vrienden hebben me laten vallen want het is de hele stad door gegaan, en die schaamde zich voor mij. en mijn ex.. die zit in de gevangenis, en dat alleen om dat hij homo is' Adam kijkt tommy geschrokken aan, 'wat erg!' Tommy zucht, verbergt zijn hoofd in zijn handen, 'en nu... vinden mijn familie mij een schande'
'Tommy.. echt je ben zo als je bent, je kunt er niets aan doen en daar moeten ze maar mee leven als jij maar gelukkig bent! ' 'ja.. en nu ben ik dus alleen.. en Monte vind het ook niet goed' 'ach... Monte die moet maar wennen hoor.. en hij merkt het op de duur toch niet meer.. hij is gewoon geschrokken tommy!" Tommy zucht, 'zit je trouwens lekker op mijn schoot?' zegt hij met een snik tussen door. 'ja ik zit heerlijk' en wil hem een kus op zijn wang geven, maar tommy draait snel zijn hoofd waardoor hij op zijn mond komt, 'Je bent echt lief Adam

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen