blablablalablbabla

Toen Jonas zich dat alles realizeerde zette hij alles nog eens op een rijtje.1:hij wilde de enige mens op aarde zijn.2:Na zijn wens begon het hard te waaien.3:de volgende morgen was er niemand meer.Eerst was Jonas gestreseerd maar dan werd hij rustig en wilde er wel van genieten.In een klap leek hij erg op zijn broer Thomas.Hij sloop de gamehal binnen om gratis spelletjes te spelen,hij pakte de3 coolste wii spelletjes en ging er op spelen,in de supermarkt pakte hij eten uit de rekken en at het gewoon op en hij ging naar het huis van de rijkste mensen uit de stad.in dat huis ging hij wonen.Hij veraderde het een beetje.Hij zag op de hlok dat het al 23:43 was.Dus ging hij slapen in het masage bed met verwarmde deken en super zachte kussens en matras.De volgende morgen werd hij wakker door wat vogels.Vreemd dacht hij eerst maar toen bedacht hij zich dat hij alleen mensen had weg gewenst.Hij liep naar de eet kamer en vond een pak oven pannekoeken en siroop.Hij maakte ze warm en at ze toen op.Hij ging in de super zachte masage zetel zitten en zette hem op zacht maseren.Hij zag al hoe de tv werkte je moest er tegen praten.Hijzei aan.De tv ging aan. hij zei 3 de tv sprong op 3.Hij zapte alles af maar er was nergens iets op.Logich dacht hij er is niemand meer.Hij ging naar opnames.Hij zag de super nieuwe horror film:Zombiez atec tree in 3d.Hij zocht een 3d bril tot hij merkte dat je ook het scherm gewoon 3d kon maken.Hij bekeek de film.het was super eng.De film duurde maar liefst van 12 uur `s middags tot 10 uur `s avonds.Hij ging slapen.Hij zette de deken verwarming op en ging slapen.Maar de volgende morgen was hij niet meer in het huis maar in zijn eigen bed in zijn eigen huis.

Reageer (1)

  • Ledecky

    Oh wauw wat een plottwist. Ben wel blij dat Jonas weer thuis is!

    1 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen