blbilbilbilbialbilbalibalibailblibailbaibailbaillbiailbbliilbilbaiblblialbilbilaialb

Nick=groen

Kevin=rood

Joe=blauw

Eline=grijs

Bo=roos

andere=zwart

Waarom geen tweede nummer!.Wel jullie zijn niet meer zo populair hoor jullie concerten duren nu minder lang ga naar jullie kleed kamer en ga naar huis.


Eline hoe durf je zoiets over de jonas brothers op internet te zetten.Wat bedoel je het is toch waar.Nee dat is het niet Eline waarom zouden ze zeggen dat ze hun fans haten het zijn juist geweldige jongens die video is nep!Pfff er gaan niet veel mensen zijn die jou gaan geloven ik bedoel had je het niet op het nieuws gezien er kwamen maar 40 fans.

2 maanden later

Hey we hebben een fan mail.Echt das lang geleden.Hij is van ene Bo.

Hoi Nick Kevin en joe ik weet dat het vreselijk is om zo weinig fans te hebben het komt allemaal door Eline ze von een nep video en zette hem online.Iedereen geloofde dit.Maar ik zal het nooit geloven
en ik maar denken dat ze een vriendin was.


Bo

eindelijk eens geen haat mail we moeten erachter komen wie die Eline is.Maar hou doen we dat.Lees de Laatste zin eens.en ik maar denken dat ze een vriendin was.Als ze vriendinnen waren weet ze haar achternaam en woonplaats.We moeten haar gewoon terug sturren.


Hey Bo

We zijn bij dat je het niet geloofd zou je ons Eline haar achternaam en adres willen geveb.


Zoiets?Ja goed hoor Joe.vergeet hem niet te verzenden.


Verzenden

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen