Weer een deel ben wel op dreef vandaag maar ja. Neem maar een abbo en kun je me een kudo geven??!!

Naomi POV

~2 week later~
Ik lag nog lekker te slapen of mijn mobiel ging ik keek op de tijd en zag dat het nog maar 7 uur in de ochtend was. "Wie belt me nou zo vroeg op in de vakantie" zei ik hardop. Maar ik kwam alsnog op het besluit om de telefoon op te nemen. "Hallo met Naomi" zei ik slaperig. "Ja hallo met de Producer van Twins and a nightmare" zei de man aan de telefoon. O kut dat is die man van de film wat een klootzak was dat wat hij tegen me zei zal ik nooit vergeten. "Ja wat is er?" zei ik op een boze toon. "Ach meid je bent me dus nog niet vergeten" zei die man weer. "Nee tuurlijk niet wat je zei zal ik niet snel vergeten" zei ik. "Nou ja ik belde even om te zeggen dat je niet in de film zit want we hebben een beter iemand gevonden" zei de man. Ik voelde dat de tranen al in mijn ogen kwamen en ik had gewoon zin om die man keihard uit te gaan schelden maar dat deed ik toch maar niet. "Nou ja dan mis je de kans om een goede film te verkopen en te laten zien, nog een prettige dag verder" zei ik en ik drukte hem weg. Wat een klootzak al die mannen in een strak pakkie proberen je leven een beetje te verpesten, je hebt echt helemaal niks aan die mensen. Aangezien ik niet kon slapen ging ik maar weer naar beneden en ging op de bank liggen mokken met de tv aan en ik keek naar de oude afleveringen van: The sweet life of Zack and Cody.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen