O13.
Chloe pov.
Toen ik zag dat Chaz zijn beker leeg had en ik de prullebak gooide dronk ik ook snel mijn drinken op. Ik zou namelijk een spelletje met Chaz gaan spelen. Gehehehe. Als Justin lol kon maken met Selena kon ik dat toch zeker ook ? Toen ik mijn drinken ophad pleurde ik mn beker in de prullenbak en haalde Chaz' pet van zijn hoofd. "Chloe." Zuchte hij. "Ja zo heet ik. Mooie naam hé ?" "Ja, maar mag ik nu mn pet terug ?" "Nope." Glimlachte ik vrolijk. "Waarom niet ?" "Ik heb de magiche woorden nog niet gehoord." "En hoe moet ik achter die woorden komen ?" "Je mag 3x raden." "Alsjeblief ?" "Nope." "Lieve Chloe ?" "Nope." "Alsjeblief lieve Chloe ?" "Oh je mog maar 2x raden!" "Net zei je 3x ?" "Ja maar mijn gedachtes zijn geweizigd." Chaz zuchte. Ik zetten zijn petje op mijn hoofd en sprong van zijn schoot. "Om hem terug tekrijgen moet je mij eerst krijgen." Riep ik uitdagend. Chaz stond op om achter me aanterennen en ik bedachte me dat het ook wel slim zou zijn als ik dan weg zou rennen. Na een paar rondes zocht ik nietmeer en begon langszaam telopen met Chaz die langszaam achter mij aan liep. Met een ruk draaide ik me om waardoor Chaz tegen me opbotste en hij boven op mij viel.
--
Sorry, deze is -netzoals die andere- niet zo goed geschreven.
Ik ben nogsteeds niet helemaal lekker.
Ik word btw echt blij van jullie reacties,
ook al zijn het er niet zo veel.
*hinthint*
(flower)

Reageer (4)

  • Gavroche

    Ik wil die pet!

    hihihi ,snel verder!

    1 decennium geleden
  • spoongebob

    snelverder<33333333

    1 decennium geleden
  • Guenybear

    Haha ik wil zijn pet hebbe(A)
    Ik hou van petjes XD Ze zijn stoer(cool)
    *opvrolijker* (;
    En echt grappig viel boven op mij(chloe eigenlijk maja xD)

    1 decennium geleden
  • Woowie

    Verder :)
    Ik vind verhaal echt heel leuk :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen