Ik schrijf dit deeltje op school en het is hier vreselijk saai!! :S

~Later die middag~

De deurbel ging en ik liep naar de deur toen en daar stond Marieke mijn beste vriendin. "Heey meis alles goed?" vroeg Marieke. "Heey Marieke wat doe jij nou weer hier je was toch op vakantie?" zei ik verbaasd. "Ja maar mijn moeder was gisteren ziek geworden dus we kunnen niet weg mijn vader heeft de hele vakantie gecanseld dus we kunnen de hele vakantie leuke dingen doen!" zei Marieke blij. "Dan hoef ik me gelukkig niet de hele vakantie te vervelen" zei ik met een glimlach. "Nee en ik hoef me niet te gaan irriteren aan mijn halfbroer" zei Marieke. "Een half broer heb je dat dan?" vroeg ik verbaasd. "Ja hij is 2 jaar ouder als mij hij is 18 en om eerlijk te zijn is hij superknap" zei Marieke met een blos op haar gezicht. "Dan mag je hem wel een keer aan me gaan voorstellen" zei ik en lachte breed uit. "Ja is goed" zei Marieke. Ik stelde het me nu al voor hoe lekker hij er uit zou moeten zien want Marieke valt op knappe jongens dus dan zal deze wel mega knap zijn, dacht ik bij mezelf. "En heb je de rol al in die ene film met die 2 jongens?" vroeg Marieke. "Nee, jammer genoeg niet en het zijn geen jongens het zijn mega hotte jongens" zei ik met een blos op mijn gezicht. "Jaja zal wel gelukkig heb ik ze nog nooit gezien" zei Marieke. Ze denkt weer is dat ze lelijk zijn omdat ze elke jongen lelijk vindt, die ik mooi vindt en ze denkt dat ik geen smaak heb maar ik heb smaak genoeg voor jongens maar ja wie snapt dat nou. "Kom op kleed je aan dan kunnen we naar de stad gaan leuke dingen doen" zei Marieke. "ja is goed ga maar even op de bank zitten en dan maak ik me ff klaar. "Oke is goed tot zo" zei marieke.

Reageer (1)

  • oliverjohn

    verder verder verder(flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen