Foto bij 55.

55~

[Silke]

Wanneer Bill en ik terug binnen zijn, zucht hij. ‘Zo gaan we nooit een normale relatie kunnen hebben.’ ‘Bill, daar was ik al op voorbereid.’ Zeg ik en kus z’n wang. Hij draait z’n hoofd net wanneer ik zijn wang kus. Onze lippen raken elkaar en hij slaat z’n armen rond m’n middel. Terwijl onze kus verder loopt, hoor ik gestommel van boven en maak m’n lippen los. Ik ren naar boven en open de slaapkamerdeur van Tom. Daar zit ze, mijn zusje, met Tom zijn armen rond haar. Er speelt een kleine grijns op mijn gezicht en ik loop naar haar toe en dan duw ik Tom van haar weg. Mijn kleine zus kijkt verbaasd op. Nu zie ik pas dat ze zat te huilen, vandaar dus dat Tom z’n armen rond haar had geslagen. Ik sla m’n armen om haar heen, Friedolien schrikt eerst van mijn plotselinge knuffel, maar slaat dan uiteindelijk ook haar armen om mij heen. Ik kijk naar Tom en terwijl komt Bill ook binnen. Op alle twee hun gezicht verschijnt een verliefde glimlach, waardoor ik niets anders kan doen dan grinniken. Direct word ik door drie verbaasde blikken aangestaard. ‘Niets, niet.’ Breng ik uit en laat m’n zusje los. Ik geef haar een knipoog en loop speels naar Bill. Ik weet dat Friedolien Tom leuk vindt en Tom haar ook zeer leuk vindt. Alleen weten ze het nog niet van elkaar. Ik trek Bill mee naar z’n slaapkamer. ‘Hé, waarom zo gehaast? Wat is er?’ lacht Bill en ik kan alleen verder grijnzen. ‘Schat.’ Bill houdt me bij zijn bed tegen en ik klap hyperactief in mijn handen. ‘Ze vinden elkaar leuk!’ Bill staart me dom aan en ik draai met m’n ogen. ‘Wie vindt elkaar leuk?’ klinkt er vragend uit z’n mond. Ik lach en duw Bill op bed. Ik ga op hem zitten en kietel hem. ‘Tom en Friedolien natuurlijk.’ Vertel ik hem. Bill ligt plat van het lachen en ik stop met hem te kietelen en kus z’n mond. Hij kust me teder terug en duwt me opzij, zodanig hij nu op mij kan komen zitten. Dit is een mooiere droom, dan dat ik eerst had kunnen dromen.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen