Gelukkig was het badhuis al open en mocht ik er gebruik van maken. Met mijn kleine beetje spullen loop ik naar de plek waar je je kan wassen. In de grote open ruimte zijn meerdere vrouwen, afgescheiden van de mannen. Het lijkt wel een beetje Romeins, al het marmer, het grote bad in het midden. Even kijk ik om me heen en zie dan ook hokjes. In de hokjes liggen handdoeken en washandjes. Tevreden sluit ik het hokje en begin me uit te kleden wanneer het water nog warm moet worden.

Schoon, fris, netjes, tevreden en al loop ik het badhuis uit naar mijn auto toe. In de auto vallen mijn ogen op de klok die pas half 10 aan gaf. Zuchtend roffel ik met mijn vingers op het stuur. 'En nu?' Mompel ik naar mezelf. Zonder echt te denken pak ik het bekertje met fruit en begin er langzaam op te kauwen. Al etende sms ik naar Maria dat ik de komende dagen niet thuis zal zijn vanwege het werk. 'Goed, Maria is geïnformeerd, mijn fruit is op, ik heb zin in een Latte Macchiato..En ik moet nog 3 en een half uur wachten!?' Denk ik gestrest in mijn hoofd. Nee, wacht niet stressen! Snel kijk ik in de spiegel en wacht even, maar er komen geen stressvlekken. Die kan ik op dit moment écht niet gebruiken. 'Misschien moet ik ze vragen of het juist eerder kan?' Mompel ik naar mezelf en grijp mijn mobiel vast. Mijn vingers drukken razend snel de knopjes in van mijn Nokia 1100 en het berichtje wordt verzonden. Zuchtend kijk ik naar mijn Nokia, oud ding..Ik moest eens een nieuwe gaan halen.

Reageer (1)

  • Nikki4ever

    Verder! (Lange reactie hé)

    Heeft even een kudo!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen