Foto bij klasgesprek

sorry dat et zo een saai stukje is
komt rap verandering in.

Tom pov:

Het uur is eindelijk voorbij. Echt nog iets langer en ik was in slaap gevallen. Ja sorry ze maar de eigneschappen van renaissance en zo zijn gewoon totaal niet mijn ding. Onmiddellijk begin ik terug met Feli te praten. Ik wordt nog even voorgesteld aan Georg en Gustav enzo. Een grijns verschijnt op mijn gezicht misschien ging dit jaar wel veel beter worden dan verwacht. Heel de klas is één vrolijke bende behalve Bill die maar wat eenzaam voor zich uitstaart voor ik er iets over kan zeggen komt de volgende leerkracht alweer binnen.
Braaf als ik ben ga ik natuurlijk onmiddellijk naar mijn plaats. Niet dus!

Deze les is totaal het tegengestelde van de vorige. De leerkracht is grappig en supper makkelijk van de les afteleiden. Waar we dan natuurlijk gebruik van maken.
"Zijn zijn lessen altijd zo ?", vraag ik hoopvol aan Feli.
"Ja meestal wel" antwoordt deze.
Hier zou ik wel aan kunnen wennen de les is amper halfweg en we hebben nog maar één pagina in de cursus ongevuld. Het is één vrolijk klasgesprek. Met als uitzondering rara wie staart er met een lege blik uit het raam.

Reageer (2)

  • agent327

    oow oow ik weet het... :D
    het is billy :(
    snel verder
    Xx

    1 decennium geleden
  • syllie1992

    Geweldig!

    Snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen