Verzin 3 totaal verschillende karakters.
Voorwaarden:
- Eén van de karakters moet een karakter eigenschap van jezelf hebben.
- Er moet een mannelijk karakter inzitten.
- Als je een karakter geeft moet je deze dingen vermelden:
Volledige naam + Leeftijd + Uiterlijk + Beschrijving.

PERSONAGE 1.
Naam: Sophia Cassidy Miller
Leeftijd: 6
Uiterlijk: Sophia is een lief meisje, ze heeft altijd een lachje op haar gezicht.
Beschrijving: Als baby leefde Sophia in een probleemgezin. Haar moeder was aan de drank en haar vader sloeg haar en haar moeder. Toen ze drie was werd ze eindelijk uit huis gehaald en kwam in een pleeggezin terecht die heel goed voor haar zorgen. Soms heeft Sophia nog wel eens nachtmerries. Ondanks alles is ze een heel lief meisje, dat heel snel medelijden heeft met anderen.


PERSONAGE 2.
Naam: Alvaro Calvin Johnson
Leeftijd: 18
Uiterlijk: Alvaro is erg knap. Als kind is hij zelfs een tijdje model geweest.
Beschrijving: Alvaro is een knappe, slimme jongeman. Zijn ouders zijn erg rijk, hij heeft een leuke vriendin, hij gaat naar een privéschool en krijgt alles wat hij maar wil. Maar dat is nu juist zijn probleem. Zijn ouders verwachten van hem dat hij gaat studeren en zijn eigen bedrijf opstart, dat dan net zo succesvol zal worden als dat van hen. Maar dat wil Alvaro niet. Hij wil niet dat zijn weg al voor hem bepaald is. Hij wil zelf kunnen kiezen. En een hele andere weg inslaan…


PERSONAGE 3.
Naam: Alice Carter
Leeftijd: 22
Uiterlijk: Alice heeft lang bruin haar (meestal in een knotje). Ze ziet er altijd helemaal opgemaakt en fashionable uit.
Beschrijving: De meeste mensen zouden haar omschrijven als een bitch. Ze beledigt iedereen, zolang ze er zelf maar beter van wordt. Veel echte vrienden houdt ze er hierdoor ook niet op na. Ze woont samen met haar vriend in een groot appartement in New York. Aangezien haar vriend een goede baan en een flinke erfenis heeft, hoeft ze zich geen zorgen te maken om het belangrijkste ding in haar leven, geld.

Reageer (2)

  • Hernandez

    Ik heb geen opmerkingen. Ik vond dit hele goed beschrijvingen, en je hebt je aan alle voorwaarden gehouden.

    Animale - Jurylid.

    1 decennium geleden
  • Emmmm

    Mooi geschreven, en het is totaal niet saai om te lezen.
    ik heb eigenlijk niet echt commentaar.

    Emmmm - jurylid.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen