Foto bij Mijnheer Mijer

de man,Mijer,komt naar ons toe en schudt mijn hand.ik stel me beleeft voor als Elodie de Groot. Mijer knikt."de nieuwe leerling in mijn mentorklas,heb ik gehoord. ik ben Meneer Mijer,je mentor en leraar in Kunst Algemeen" alfred doet een stap naar voren en schudt ook de hand van Mijer.
"Alfred F. jones" stelt hij zich voor
mijer knikt."ben je familie van Elodie,of zoiets? dat je met haar meekomt?"
Alfred knikt. "ik ben haar neef,ik woon in the USA,dus ik zie haar niet al te vaak." dit is allemaal gelogen,maar Al kan moeilijk de waarheid vertellen. "ik ben nu een weekje in Nederland,en ik zou graag een hele dag met mijn nichtje doorbrengen"
Mijer humt begrijpend."je kan wel hier blijven tijdens de lessen..."
nu is et Alfreds beurd om te knikken en Mijer vriendelijk te bedanken.
hij heeft zijn gezicht in de plooi,maar ik zie aan hem dat hij blij is bij me te kunnen blijven en dat hij niet in zijn eentje door Nederland hoeft te zwerven...Alfred..door Nederland zwerven...ik ben nog lang nietn gewent aan het IN nederland zijn,het lijkt zo fout.
de bel gaat. langzaam druppelen mijn klasgenoten enthousiast pratend naar binnen,ook voor hun is dit de eerste dag in deze klas. aleen zijnzij gewent aan het leven op school,in deze wereld, en kennen zij elkaar vaak al.
"ga maar ergens zitten",zecht mijer.
mijn klasgenoten gehoorzamen

Reageer (2)

  • Fennec

    haha jaaaa IN NederlandxD

    1 decennium geleden
  • XblackXnekoX

    Als je zo gaat denken klinkt alles verkeerd xD
    Maarja weer een goed hoofdstuk ;) kom je een beetje over je writerblock heen?
    En de standaard " ga snel verder" om dit late verhaaltje af te sluiten xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen