Al snel worden onze bestellingen opgenomen en beginnen we een gesprek over van alles en nog wat. Het drinken dat we al hadden is heel snel op, dus het tweede glas staat alweer voor me. 'Trouwens, Strify'. 'Ja?' 'Kan ik vanavond al gebruik maken van je aanbod?' Hij knikt en neemt een slok van zijn cola. 'Dank je'. Glimlach ik naar hem. Ik krijg in mijn linker en rechterzijde een prik, of wel van Kiro en Strify. 'Nouhou, waarom doen jullie dat nou?' Jammer ik nep zielig en kijk dan naar Rom3o en Shin. 'Is het wel verstandig dat ik bij hun verblijf?' Rom3o steekt zijn handen op en lacht. Shin kijkt even bedenkelijk en schudt dan zijn hoofd. 'Ik ben dus dood morgen?' Pruil ik en kijk naar Strify. 'Ah, dat valt best mee. En dat willen we niet hebben want dan moeten we wéér opnieuw beginnen met zoeken naar iemand zoals jij'. Ik lach en ga een beetje terug zitten wanneer de pizza's gebracht worden.

'Mh, deze pizza is echt lekker'. Zeg ik en prop nog een stuk naar binnen terwijl Yu een ander stuk pakt van mijn hawaï pizza. Ik blik op zijn bord. Leeg. Serieus, hoezo jongens eten snel? 'Maar ik zit toch vol nu'. Zeg ik en leun naar achteren. 'Dat kan niet!' 'Ik ben maar klein hoor Rom3o!' Verdedig ik mezelf en kijk Kiro aan maar dat had ik niet moeten doen. Triomfantelijk pakt hij een stuk van mijn pizza, zegt dankje en propt het stuk naar binnen. 'Haha, heb ik eindelijk een keer iemand ontmoet die ongeveer mijn lengte heeft..Heb je er niks aan!' 'Sorry, mag ik nog een stuk?' Vraagt Kiro met volle mond. We lachen en ik knik. 'Dus, jongens eten veel, heel veel, en komen niet aan? Hoe kan dat?' Zeg ik en denk diep na. 'Jij bent anders behoorlijk dun hoor'. 'Wat?' Breng ik uit en kijk naar Strify die zijn laatste stuk doorslikt. 'Dat je dun bent'. Zegt hij en duwt met zijn hand een paar keer tegen mijn ribben. 'Volgens mij kun je die tellen'. 'Dat is niet waar'. Zeg ik en trek een pruil. Maar diep van binnen weet ik beter.

Reageer (3)

  • Nikki4ever

    Heeft ze anorexia? Nee, toch?

    Snel verder!

    1 decennium geleden
  • Hopefulness

    Rom3o :9~
    Yu :9~
    Shin :9~
    Strify :9~
    Kiro :9~
    LEKKOR.
    SQUEE<3 Nexties? (cat)
    (K)

    1 decennium geleden
  • NoBoundaries

    Heel snel verder!<33.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen