Foto bij 034.

Omg, ik heb echt veel te lang niet geschreven! Sorry jongens... Heb een beetje een hele drukke en chaotische tijd achter de rug. Heel leuk (lees: lekker uitgaan, daten en optreden achter de piano) en af en toe minder leuk (lees: veel werken, toetsweken, ruzies thuis) en ik heb geen idee of het nu zo'n beetje over is of niet. Ik vrees eigenlijk van niet, maar ik ga écht (echt-echt-echt) mijn best doen om meer te schrijven!
Thank youu, voor het niet opzeggen van jullie abo's. (A)
xxx

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • FireGirl

    sorry dat ik nog niet gerageerd had maar ik kan alleen maar zeggen NEEEEEEEEEE dat mag niet(huil)

    1 decennium geleden
  • TaMy

    Eej meid kben blij dat je weer verder schrijft, khad je stukjes wel gemist.

    Ga je weer snel verder...

    Xje

    1 decennium geleden
  • FollowDreams

    Snel verder!<3

    1 decennium geleden
  • AcceptYou

    Niet lief van haar!!! Ylber is zo veel leuker!!!
    Leuk dat je weer schrijft!!!
    Team ylber!

    Miriam zegt:
    Ik lees je verhaal niet maar heb stukje gelezen en vond het wel leuk!
    En als ik tijd zou hebben zou ik je verhaal gaan lezenn maar ik heb geen tijd dussja...

    xxxxxx

    1 decennium geleden
  • AcceptYou

    Niet lief van haar!!! Ylber is zo veel leuker!!!
    Leuk dat je weer schrijft!!!
    Team ylber!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen