Foto bij *~2~*

Iedereen nog een happy valentijn xD

2.
Hidan speelde met het baby’tje en maakte ondertussen vliegtuig geluidjes. ‘Jeez Hidan word met de dag gestoorder’ Kakuzu sloeg zijn tegen zijn voorhoofd. Na nog een halfuur lopen naderde ze de basis. Net op het moment dat ze binnen wouden stappen rende Tobi uit de bosjes. “AAAAAAH TOBI IS GERAAKT” Kakuzu trok zijn wenkbrauw op. “wat is er Tobi ?!”. Tobi draait zich om terwijl er een traan in zijn ene oog blinkt. “Tobi wou een vogel aaien in die boom. Maar toen Tobi de vogel bijna had aangeraakt vloog de vogel weg. En toen kreeg Tobi iets wits op zijn kleren” Hidan begon te lachen bij het zien van de grote vogelpoepvlek op Tobi’s Akatsuki jas. Kakuzu legde een hand op Tobi’s hoofd. “Maak je geen zorgen, Tobi. We vragen Itachi wel of hij de jas wilt wassen.” (als het maar niet te veel wasmiddel gaat kosten.
“DANKJE KAKUZU-SEMPAI !!!!!” Tobi knuffelde Kakuzu. Die tobi van zich af probeerde te duwen. “Wat is dat Hidan-kun ?!” Tobi keek naar de rol met doeken in Hidan’s armen. “Dat Tobi, Dat is baby” “oooooooooh mag Tobi kijken??” Tobi schoof dichterbij. De baby lag te slapen. “Het is schattig” fluisterde Tobi. Hidan grijnste naar Kakuzu met de bedoeling dat hij al één van de Akatsuki leden aan zijn kant had staan. Kakuzu grijnsde gemeen terug “Je denkt toch niet dat iemand met een herseninhoud van een kleuter, ‘JOU’ kan helpen met het opvoeden van een baby ?!” Hidan stak zijn middelvinger op. “oooooh Gaan jullie het houden ?” Tobi keek op en zijn zichtbare oog glunderde. “Nee” “JAH” Kakuzu en Hidan keken elkaar kwaad aan. “Dan krijgt Tobi een broertje….of Zusje…. Mag Tobi weten of hij een broertje of zusje heeft ??” Hidan keek naar de baby. “Ik weet niet wat het is” “We zien het binnen wel.” Kakuzu duwde de twee naar binnen. En zo liepen ze door richting de woonkamer. “Welkom terug Hidan, Kakuzu en …..” “BROERTJE OF ZUSJE” Riep Tobi vrolijk. Deidara keek even geschokt naar het bundeltje in Hidans armen. “Wtf is dat een baby, un ??” “Ja had je daar f*cking problemen mee of zo?!” Hidan keek kwaad naar de langharige blonde jongen. “Nee un, ik heb altijd al een zusje gewild.” De rest van de leden op Pein en konan na (die niet aanwezig waren in de woonkamer) keken nog steeds geschokt richting Hidan. Hidan kuchte even. “Eerlijk gezegd weet ik niet of het jongen of een meisje is” “Dan kijk je toch” Itachi die normaal bijna nooit praat keek richting Hidan en Deidara. Iedereen staarde naar Deidara. “NO WAY , UN. Ik ga die luier niet openmaken. Ik vind het echt leuk om broertje of zusje te hebben maar ik ga die luier niet openmaken.” “Ik vind dat Hidan het moet doen. Aangezien hij zo erg bleef doordrammen dat hij het wou houden.” Kakuzu grijnsde naar zijn partner. “Stomme ouwe zak” siste Hidan. Hidan liep richting de keukentafel waar hij de baby voorzichtig neerlegde. Iedereen stond rond de tafel. Nieuwsgierig staarde ze afwachtend naar Hidan. “Nou hoelang ben je van plan daar te blijven staan” Kisame keek ongeduldig naar hidan’s handen die langzaam naar het deken bewogen. “J-j-aa ja hou kop fi-fishstick ik heb mijn concentratie nodig” Hidan’s tong stak uit zijn mond toen hij dekentje van het baby’tje wikkelde. De baby die inmiddels wakker was geworden begon te lachen. En keek met z’n paarse ogen iedereen stuk voor stuk aan. “Zo lief, un. Ik wil het echt houden” Deidara kriebelde de baby over zijn wang. Na tien minuten stond Hidan nog steeds over de baby heen gebogen. “Jemig, je neemt er wel de tijd voor he?!” Itachi keek verveeld richting Hidan. “ZO MOEILIJK IS HET TOCH NIET ?!. Schuif op” iedereen stond versteld van Itachi’s plotselinge uitbarsting. En nog voor Hidan wat kon zeggen was hij al weg geduwd. Itachi legde de baby goed voor zich neer en trok voorzichtig het broekje uit. Hij haalde de plakkers van de luier los en trok het voorzichtig wel onder het baby’tje zijn kont.


Reactie bitte
Omg Itachi lijkt nu net een pedofiel XD Maar dat is niet wat ik probeer te berijken. Hij is gewoon degene die zich zelf opofferd XD

Reageer (9)

  • Morgenster

    Vader: Hidan
    Moeder: Itachi
    Broer: Tobi
    Zus: Deidei.
    Deidei wordt eindelijk een grote zus

    1 decennium geleden
  • OrbofDoom

    Itachi = mamma en Hidan = Pappa en Tobi + Deidara = broers :O?? Dan zijn zijn deidara en tobi kinderen van hidan en itachi (duivel). Lol dit is echt zo melig man XD.

    1 decennium geleden
  • xxMrsMalikk

    aahhh wat sgattiggg :)

    1 decennium geleden
  • HoshiOokami

    aaawh ^^

    1 decennium geleden
  • Maboroshi

    Hidan staat daar zo minuten en minuten naar die baby te staren, like wtf?! x'D

    x

    Sasuko

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen