Foto bij #1.3

Elenore Númenesse. - Idril Elensar.

Zacht gevloek op de dwerg kwamen uit het meisje terwijl ze uit haar bescherm positie voor de jonge Frodo kwam.
"Ben je echt zo dom?" afkeer droop ze van haar stem af toen ze de dwerg, Gimli bekeek. Ze schudde haar hoofd en begon langzaam de scherven van de bijl uit haar handen te trekken, ze zaten niet alleen in de handen van Elenore maar ook in haar armen en been.
"Godver"siste ze en ze trok de scherf uit haar scheen en liep daarna naar haar stoel, nog steeds werd ze verbijsterd aangekeken, tot haar ergernis aan toe. Ze smeet de derde scherf op de grond en bekeek de schade; haar handen vielen wel mee die had ze kunnen vastpakken dus ze had slechts schrammen, haar armen vielen tegen, een diepe snee met een lengte van vijf centimeter zat in haar linkerarm. Het arm waarmee ze haar boog mee vast hield. Ze was niet verbaast dat de snee zo diep en lang was, integendeel het verbaasde haar een beetje dat het zo diep was maar de lengte viel haar mee want het was het grootste stuk geweest dat er was ingekomen.

"Ik vermoord die dwerg" vloekte het meisje toen ze de laatste scherf uit haar been trok en het verband aanpakte van een elf.
"Grapje" mompelde Elenore toen ze de geschrokken gezichten zag.

Reacties?
SixxChan ®

Reageer (8)

  • Assje

    Ga je nog verder? :)
    Xxx

    1 decennium geleden
  • EffieTrinket

    Het is gruwelijk dat zo zo doet soms
    Maar voor de rest een prachtig geschreven verhaal :-)
    Snel veder!!!

    (flower)

    1 decennium geleden
  • Bandu

    Please Ga verder!

    1 decennium geleden
  • Noona

    snel verder (flower)

    1 decennium geleden
  • silferdeath

    echt leuk ga snel verderxD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen