Written by: ThallieJJ

Mijn leven is in geen enkel opzicht perfect, maar ik ben niet anders gewend. Ik woon in een klein plaatje genaamd Kentwood, in Louisiana. Ik ben streng opgevoed door mijn Orthodoxe ouders. We leven op een boerderij samen met een paar koeien, geiten en kippen. Mijn leven bestaat voornamelijk uit werken. Vroeger moest ik ook nog naar school, maar nu ik 17 ben moet ik helpen met het verzorgen van de dieren, of helpen met het naaiwerk van mijn moeder. We hebben niet veel, en we zijn niet rijk. Maar het is genoeg om van rond te komen. Mijn volledige naam is Shannon Alexandra Deborah McKinley. Mijn ouders zijn niet meer de jongste, en hoopte in hun jongen jaren dat ze een zoon zouden krijgen. Hij zou succesvol worden, en voor mijn ouders kunnen zorgen. Maar de eerste keer dat mijn moeder zwanger was, kreeg ze een miskraam. De tweede keer ook, de derde keer werd er een jongentje geboren. Stephan Theodorus Leonardo McKinley. Maar Stephan stierf na 3 maanden, wiegendood. Mijn ouders waren er kapot van, vooral mijn moeder. Mijn ouders besloten om het nog een keer te proberen, en toen ging het goed. Er werd een gezond kindje geboren, maar het was geen jongen, het was een meisje. En dat heb ik nog vaak te horen gekregen. Als ik mijn vader bijvoorbeeld vroeg of ik mocht leren tractor te rijden.
Dan keek hij me boos aan, opende zijn mond, en spugde dezelfde woorden in mijn gezicht die hij al jaren riep: 'Doe niet zo stom Shannon! Je bent een vrouw, ga je moeder maar helpen met breien!' Maar ik wil(de) niet breien. Ik wil lol maken, en genieten van het leven. Maar ik ben verdoemd om voor de rest van mijn leven mijn ouders te helpen en ze uiteindelijk te verzorgen tot ze sterven. Verder moet ik een degelijke echtgenoot zoeken, zoals mijn moeder het altijd noemt. Maar ik wil zelf bepalen wat ik doe, en hoe ik dat doe. Ik wil zelf bepalen met wie ik trouw, en of ik überhaupt wel trouw. Maar dat zal waarscheinlijk niet gebeuren. Ik zal hier voor altijd in Kentwood blijven wonen, bij mijn ouders, in deze oude boerderij. Mijn leven is in geen enkel opzicht perfect, en dat zal het waarscheinlijk ook nooit worden..

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen