Ik zal jullie nu dan maar het eerste hoofdstuk laten lezen(flower)

veel plezier! (:

@Marrit Overbeek



"Wie het eerste bij het water is!" roep ik, en ik hol met mijn surfboard richting het water. "'Dat is niet eerlijk! Ik zat niet op te letten!" roept Dean en hij probeert me in te halen. "Nee dat krijg je ervan als je alleen maar naar die chickie's kan kijken die hier rond lopen." Ik kijk uitdagend naar Dean en voor hij wat kan zeggen roep ik: "Nou kom je nog of wat?" Ik ren het water in en spring op mijn surfboard. Dean probeert hetzelfde te doen, maar hem gaat het wat minder makkelijk af want met board en al kiepert hij om. "Hahahahaha, dat krijg je ervan als je wéér naar een meisje gaat lopen kijken!" Lachend zwem ik naar Dean en help hem overeind. "Ik krijg jou nog wel!" Dean pakt me beet en duwt me onder water. "Hee lp h elp!" Kan ik er met moeite uitbrengen door al dat water in mijn mond. "Zeg dat het je spijt! Dan laat ik je pas los!" "Oke oke oke, het spijt me! Zal ik dan maar roepen dat je homo bent?" Dean lacht en kijkt me aan. "Misschien wel ja..." Verbaast kijk ik Dean aan. "Ben.. ben je homo..? Niet dat ik dat erg vind ofzo, we zijn al hartstikke lang vrienden maar.. ben je het?" "Uhh ja.." Mompelt hij net verstaanbaar en hij loopt net zo rood aan als een tomaat. "OOEEHH ZO COOWL! DAN BEN IK BEVRIEND MET EEN HOOO..-" "SSST! Niet iedereen hoeft het te weten!" Onderbreekt Dean mijn zin hij gebaard dat ik mijn mond moet houden. "Sorry Deantje, ik zal het niet te hard meer zeggen." Ik knipoog naar hem en pak mijn surfboard. "Zullen we nog even gaan eten als je wilt, ik heb honger." zegt Dean en hij loopt het water uit. Wow, hij is eigenlijk best leuk.. Lekker kleurtje, gespierd lichaam. Nooit verwacht dat hij homo zal zijn. En ook best jammer.. denk ik bij mezelf. "Ja ik heb ook wel honger." zeg ik uiteindelijk en ik volg Dean het strand op.

Reageer (12)

  • Mearthe

    Die verhalen zijn echt super leuk(Y)

    1 decennium geleden
  • MalikMayniac

    Geweldig <3

    1 decennium geleden
  • BelieberGirl

    Hahahaha ,

    egt super leuk!

    1 decennium geleden
  • DancingBunny

    ik begon keihard te lachen bij dat homo gebeure:P

    1 decennium geleden
  • CrazyGirl1

    verduur !!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen