Foto bij Chapter 19

We liepen buiten en gingen meteen door naar Hagrid. We belden aan en na een minuut deed hij open. Toen hij de deur open deed zag ik een grote behaarde man. Wat was hij groot! Kwam meteen in me op. “Harry, Ron en Hermelien kom toch binnen” zei hij met een glimlach op zijn gezicht. “En wie ben jij?” vroeg hij meteen toen hij me had gezien. “Ik ben Junelle Sutton” zei ik beleefd tegen hem. “Ah een vriend van Harry. Een vriend van hem is een vriend van mij” zei hij en wees me de weg naar binnen. “En hoe gaat het met jullie nog last gehad van de Duffelingen Harry?” vroeg Hagrid. Ik wist dat de Duffelingen familie was van Harry dat had hij me verteld voor dat we naar Hogwarts gingen.

“Niet zoveel nu ze weten dat ik beter kan toveren houden ze zich koest” zei hij met een enorme grijns. “En met jou Ron hoe gaat het met jullie?” “Gaat wel tot voor zover het kan met een gezin van 6 kinderen” zei Ron. Ik bedoel een gezin van 7 kinderen dat is niet niks. Ik ben enigs kind en soms zou ik liever een broertje of een zusje willen dan al de luxe die ik nu heb. “En Hermelien hoe gaat het met je ouders in de Dreuzel wereld?” vroeg hij. “Met mijn ouders gaat het goed ze missen me wel maar dat doet ieder ouder” zei ze wijs zoals altijd en ik ken haar nog maar kort, maar toch wist ik het al.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen