Foto bij Part 1: Chapter 4

Part 1:
You can run,
You can hide,
but you can't Change the tide.

Sun Point of view
“Dit is een pannenkoek weetje.”Hoor ik Steve mompelen. Iedereen kijkt hem vaag aan. “Gast wat zeg jij nou weer”Lach ik.”Ik moet plassen” Horen we Steve weer mompelen. “Steve wat is er aan de hand met je?”Vraagt Leon bezorgt. Geen antwoord.. Leon geeft hem een klap ik z’n gezicht. “Leon! Doe normaal!” Roept Ruben. Steve schrikt omhoog. “Wat is er?” Vraagt Leon weer bezorgt. Allemaal mensen staan ons raar aan te kijken. We lopen richting een bankje en zetten Steve erop. We gaan rustig zitten en wachten totdat Steve weer bij is. “Waarom zitten we hier?”vraagt Steve ineens. “We gaan je vermoorden.”Grijns ik. “Nee ff serieus” zegt Steve geïrriteerd. Ruben gaat op zijn schoot zitten. “Je zei dit is een pannenkoek weetje en je zei dat je moest plassen.” Steve kijkt Ruben raar aan. “Echt?”Vraagt hij verbaasd. Ik knik. “Ik was ff van de wereld. Daar liep een lekkere CHICK!”Roept hij ineens. Iedereen grijnst. Ruben stapt van Steve zijn schoot af en trekt Steve omhoog. We lopen verder. “Hee een waarzegger! Kom op dat wil ik eens proberen.” “Ja, dat word lachen man!”Roept Ruben en snel loopt hij naar de tent. Ik loop er lachend achter aan, op de voet gevolgd door de anderen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen