elena pov.
ik heb juist met de jongens gepraat maar heb niet verteld dat ik een amore ben en dat ik ook een shapeshifter ben. ik en de jongens stappen nu naar het huisje van sam. hij heeft al veel verteld over hun zelf. de ene jongen die me aanviel was jacob hij heeft zich ondertussen verontschuldigd. "waarom jagen jullie niet op de andere vampiers hier in de beurt?"vraag ik hun nu. ik hoor ze verschrikt omkijken. ik en paul stappen vanachter. "hoe weet je dat?"vraagt paul bezorgd. "ik rook ze."zeg ik simpel. "er zijn vampiers die op dierenbloed leven de familie cullen. ze wonen aan de andere kant van de grens als ze één misstap zetten mogen we ze pas aanvallen. onze voorouders en de familie amore hebben daarvoor gezorgt we zijn hun veel schuldig."zegt sam met een glimlach. "vertel me meer meer over de familie amore."vraag ik hem nieuwschierig naar men voorouders. "ik weet niet veel van de familie amore maar vanavond kan je anders komen dan verteld billy over de verhalen van onze voorouders."legt hij uit. ik knik. dan pas heb ik door dat we al aan het huisje staan. sam opent de deur en iedereen stapt naar binnen. ik voel dat paul zen zachte hand de mijne pakt en men naar binnen helpt. ik vind het eigelijk niet erg zen warme hand die een tinteling aan de mijne geeft. ik hoor twee voruwen stemmen. "waar zaten jullie ?jullie hebbben geluk dat de muffins nog warm zijn. dan merkt ze mij op. "en wie ben jij?"vraagt ze me vriendelijk."elena."zeg ik meet een glimlach. ik voel de nieuwschierigheid van het andere meisje. "mijn naam is emeley."zegt ze vriendelijk. ik glimlach. "aangenaam emeley."zeg ik vriendelijk terug. "wil je een muffin?"vraagt paul vriendelijk. "als het mag."grinnik ik. "tuurlijk."zegt emeley met een glimlach. ik hoor hoe paul naar de muffins stapt. ik stap naar het meisje. "je bent zo stil is er iets?"vraag ik bezorgd. de jongens kijken me verbaasd aan. "hoe wist je dat ik hier was?"vraagt het meisje verbaasd. "ik glimlach. "ik zie anders dan jullie ik voel het met men voeten en handen de trillingen in de lucht en op de grond. zoals.."ik sta recht "sam gooi een keer die vaas naast je?"vraag ik hem beleefd. "is dat wel zo slim?"vraagt hij verbaasd dat ik wist dat er een vaas naast hem zat."doe nou gewoon."zeg ik hem maar toch vriendelijk.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen