mijn prologen zijn niet zo goed haha x'd

Sometimes i wonder why i even bother, because i already know there's no tomorrow. I know that today will replay everytime i wake up.

Haar leven zal nooit meer hetzelfde zijn als hiervoor, voor het ongeluk waar haar vader nog steeds spijt van heeft, waar hij nog steeds schuld voor voelt. Ze leeft haar leven elke dag hetzelfde, en spreekt niet van afwisseling, dat is niet mogelijk. Ze zal het niet overleven als er veranderingen zouden komen die te groot waren. En als er al iets zou veranderen, zou ze dit de dag hierna al vergeten zijn. Ze zou niks kunnen onthouden, alleen de personen die belangrijk voor haar zijn, zo veel voor haar betekenen dat zij ze wel moet onthouden.
Maar wie wil voor iemand vechten, die je waarschijnlijk wel vergeet? Die je geen gedag zal zeggen na jullie ontmoeting, en je niet zomaar vertrouwt als het er op aan komt. Je zal zoveel moeite voor haar moeten doen om ook maar een klein plekje te krijgen van haar geheugen. Je zal er voor moeten vechten.
Maar is zij het waard?

Reageer (11)

  • Lively

    Zegt ze dat die niet zo goed zijn. Pff wat klets je nou? Ze zijn perfect.

    1 decennium geleden
  • Aberforth

    die film is echt mooi (:

    1 decennium geleden
  • Gerrard

    Dat is net die film idd :p

    1 decennium geleden
  • Bertiebertg

    Lijkt het niet op de film '50 first dates'? n.n
    En snel verder ;D

    1 decennium geleden
  • MERP

    oeeeh verder. & je bent best wel heel erg goed met prologen haha (:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen