Sorry voor saaie...

@Justin Drew Bieber


"Justin, we staan te wachten, kom je nog?!" roept Pattie naar boven, en ze doet haar schoenen alvast aan. "Ja ik kom!" roep ik terug, en ik werp nog snel even een blik op de spiegel. Ik loop de trap af en pak mijn nette schoenen. "Zo, jij ziet er netjes uit." zegt Pattie en ze knikt goedkeurend. "Haha, nou dankjewel." zeg ik bekakt, en ik maak een buiging. "Jaxon en Jazmyn, gaan jullie ook gezellig mee uit eten?" vraag ik terwijl ik de deur open doe. "Jaaaaa!" roepen ze in koor en ze rennen naar buiten. "Nou, dat moeten jullie wel héél lief zijn hoor, anders gaan we niet." Pattie knipoogt naar me en geeft Jazmyn en Jaxon een hand. Als we bij het restaurant aangekomen loop ik rustig naar binnen. Een rijtje mensen verwelkomt ons in verschillende talen; "Hola!" "Hello!" "Hallo!" "Bonjour!" "Ni hao!" Haha, alsof wij er zo Japans/Chinees uitzien, denk ik bij mezelf en ik glimlach beleeft naar alle mensen. "Neemt u plaats." zegt een man, en hij gaat bij een 4-persoons tafel staan. Ik help Jazmyn en Jaxon even met zitten en ga dan zelf zitten. "Justin, wat wil je drinken? Dan kunnen we dat gelijk doorgeven." zegt Pattie. "Doe maar een cola." "Oké, ober, 2 cola graag en wat willen jullie Jazmyn en Jaxon?" "Appelsap!" roepen ze tegelijk en ze klappen blij in hun handjes. "En 2 appelsap dus." zegt Pattie en ze pakt de menu kaart. Lachend zitten Jaxon en Jazmyn met hun mes en vork te spelen. "Hé, niet met mes en vork spelen!" zeg ik een beetje boos tegen hun en ik pak hun mes en vork af. Eigenlijk heb ik hier dus helemaal geen zin in.. denk ik bij mezelf, maar ik houd mijn mond.

Reageer (7)

  • MalikMayniac

    (H)(H)(H)(H)(H) ECHT EEN GEWELDIGE STORY!!

    1 decennium geleden
  • xDesigner

    Mooooiiiii<33333333333333333

    1 decennium geleden
  • Celiineee

    smooooi !
    snell verderr ! x

    1 decennium geleden
  • Elysian

    nice snel verder

    1 decennium geleden
  • CRIZZY

    cjoeeet, verderrrr (doeg)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen