Sorry, gister niet zoveel geschreven want had en verjaardag..
Nu school school school, dus vanavond ga ik weer schrijven (:
Ik hou ervan als ik dan heel veel reacties kan lezen (flower)

xx

@Justin Drew Bieber


Met mijn hoofd nog bij daarnet wandel ik het restaurant weer in. Jaxon en Jazmyn zitten krijsend op hun stoel te spelen met wat er op tafel staat. Pattie probeert ze stil te krijgen maar dat gaat niet bepaalt goed. "Ohh Justin, fijn dat je er weer bent. Ik moet heel nodig naar de wc, dus kun je even op Jazmyn en Jaxon letten?" vraagt ze haastig en ze staat snel op. "Oke.." mompel ik en ik ga op mijn stoel zitten. "Jazmyn, Jaxon, willen jullie heel eventjes stil zijn, anders gaan we hier meteen weg." zeg ik een beetje boos en ze zijn gelijk stil. Ik zie de ober aan komen lopen. "Uw driiii-" De ober struikelt over iets wat op de grond ligt en met drinken en al valt hij op de grond. Het servies met drinken vliegt mijn kant op en voor ik het weet ben ik helemaal nat. Ja hoor, dat kan er ook nog wel bij, denk ik, en ik sta op. "Sorry sorry!" zegt de ober die inmiddels is opgestaan. Tel tot tien Justin, tel tot tien. Ik moet moeite doen geen woede aanval te krijgen en ik draai me om. "Één, twee, drie, vier, vijf.." fluister ik, en bij vijf hoor ik mijn moeder roepen: "Justin, wat is er gebeurt?" Nu lukt het al helemaal niet meer om mezelf te bedwingen en ik barst woedend los.

Reageer (5)

  • xDesigner

    fightinggggg!

    1 decennium geleden
  • BoemBoemPow

    OMG OMG OMG OMGGGGGG AAAAAHHH

    oh faal.. xd

    x

    1 decennium geleden
  • PillsnCoffee

    aaaaaaaach
    vechten vechten vechten
    hahaha

    1 decennium geleden
  • kimmybiebzz

    Aaaaawhh verder!! <3

    1 decennium geleden
  • STALIK

    omg gaat ie die ober slaan x'd
    verder <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen