Ik wil jullie een pleziertje doen.. (:
Als ik morgen in de top kom (of nu)
ga ik voor jullie iets liefs doen (:
Jullie mogen zelf zeggen wat in reacties!

xx

@Maritt Overbeek


"Ik ben thuis!" hoor ik mijn moeder roepen. Dean is net vertrokken en ik zit me een beetje op te tutten voor vanavond. "Hoi." mompel ik terug, en ik doe een beetje lipgloss op. Ik hoor mijn moeder de trap op komen en kijk achterom. Ik kan net zien dat haar ogen rood zijn van het huilen, want ze kijkt snel weg als ze mij ziet. "Ik ga even onder de douche. Over een uur moeten we in het restaurant zijn." zegt ze beduust, en ze loopt de badkamer in. "Ga gewoon niet meer naar hem toe als je elke keer zulke ruzie hebt." zeg ik zachtjes en ik zucht diep. Na een paar minuten hoor ik de badkamerdeur weer open gaan en stapt een vrolijke Kate de badkamer uit. "Ik heb besloten een eigen bank te openen en ik wil niks meer met je vader te maken hebben." zegt ze zelfverzekerd en ik rol met mij ogen. "Eindelijk, ik dacht dat het er nooit van zal komen." Ik pak mijn moeder beet en geef haar een knuffel. "Goed gedaan mam." fluister ik in haar oor. "Dankje lieverd, volgende week gaan we lekker leuke dingen doen met zijn tweetjes." Ze geeft me een kus en knipoogt. "Ga maar vast naar beneden. Ik kom zo, even een beetje make-up opdoen." Ik loop naar beneden en pak een snoepje uit de la. Ik ben blij voor mam. Geen gezeik meer van die vreselijke vent... denk ik, en ik doe mijn schoenen alvast aan.

Reageer (9)

  • MalikMayniac

    (H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)

    1 decennium geleden
  • xDesigner

    cuteee

    1 decennium geleden
  • ClickClack

    omg ik hou van die foto!!! Maar ik ga nu snel verder lezen <3

    1 decennium geleden
  • Eveliiinex3

    I love the picture !! Justin <33

    Snel verder !!

    1 decennium geleden
  • CRIZZY

    Ahjoooo, verderrrrrrrrrrr (lol)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen