Foto bij Pretty letdown

Opdracht 1 voor de schrijfwedstrijd van Splendour.
Opdracht;
- Schrijf een verhaal naar aanleiding van een foto.
- Vul een paspoortje in.
- Foto

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • Floodlight

    nom. Ik vond dit echt een verrassend goed verhaal. Qua grammatica en zinsopbouw heb ik eigenlijk niets aan te merken, het verhaal las vlot en voor ik het wist, was ik al bij het einde.
    Ook vind ik het straf dat je met zo iets komt na die foto, maar het past er wel bij, ook al zou je het er niet meteen bij denken.
    De voorstelling van het personage was kort en bondig, en meer hoeft het in principe ook niet te zijn, en het personage is heel herkenbaar voor zo'n beetje iedereen. Je had wat door mogen gaan op haar verleden, maar dat is volledig eigen keuze.
    Nu, over het verhaal. Ik moet toegeven dat het niet meteen het origineelste ooit is, maar wel leuk is dat de lezer van beiden weet wat ze min of meer denken of vinden, terwijl het meisje zelf niets weet.
    Maar je had de gevoelens veel sterker mogen laten terug komen in dit verhaal. Verhalen als deze horen letterlijk píjn te doen, je hoort mee te leven met het meisje, dat was niet het geval hier.
    En dit mag heel afbrekend klinken allemaal, maar ik heb genoten van je inzending en ik hoop dat ze de volgende keer even leuk zijn, of leuker! ;)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen