@Justin Drew Bieber


Ik kon mezelf wel voor m'n kop slaan daarnet! Zo dom en stuntelig dat ik deed.. Ik pak mijn mobiel en ik zie heel veel tweets staan maar eentje valt toch het meeste op: @LilChuckNorris Wat deed je nou stuntelig daarnet? Zeg gewoon dat je haar leuk vindt..
Ik lees de tweet nog een keer en kijk dan snel om me heen. Wie heeft dat nou gezien dan.. De tweet is van een onbekend persoon, dus heel veel verder kom ik niet. "Justin doe je mobiel eens weg, we zitten te eten." Pattie houd haar hand op. "Ik doe hem al weg." mompel ik, en ik stop hem snel in mijn broekzak. Mijn blik valt op het meisje en allerlei gedachtes vliegen weer in mijn hoofd. Ze zal vast een prachtige naam hebben.. Maar ze is bezet.. Of toch niet? "Wil je nog wat te drinken?" hoor ik de vrouw tegenover haar zeggen. "Nee dankje." zegt ze terug en ze pakt haar mobiel. Even denk ik dat zei die tweet heeft gestuurd maar dat geloof ik al meteen niet meer. Ze zal dat heus niet sturen.. Dan zie ik een bruin stuk haar aan de zeikant van het raam. "Chaz.." fluister ik, en ik loop naar buiten. Ik zie dat Chaz en Ryan stiekem naar binnen kijken. "Chaz en Ryan, jullie hebben die tweet gestuurd hé?!" Ik loop boos op hun af en tik tegen mijn voorhoofd. "Zijn jullie gek ofzo?" sis ik pissig. "Sorry Justin, we waren gewoon nieuwschierig.." zegt Chaz, en als ik hem aankijk kijkt hij snel een andere kant op. "Ik vergeef het jullie voor deze keer, maar de volgende keer wil ik het niet meer hebben oké?" Pissig loop ik het restaurant weer in. "Justin wat ben je rood aangelopen." Pattie voelt aan mijn voorhoofd. "Sorry, ik ben gewoon nog steeds een beetje boos op die ober." lieg ik, en ik neem een hap van mijn eten.

Reageer (8)

  • zeyno321

    OMG IK vind het zo een leuke story en je bent ver ik weet niet of ik hem afkrijg vandaag !!!

    1 decennium geleden
  • TICKETTOHELL

    Hij blijft in en uit lopen xd

    1 decennium geleden
  • quirinaaaxx

    haha die foto faalt echt!:$
    sry bn niet een fan,
    maar wel van jouw verhaal!

    1 decennium geleden
  • CRIZZY

    Verderrrrrrr <3

    1 decennium geleden
  • iBiebersGirl

    Super! I love it! (H)
    Snel verder! (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen