Foto bij #18

Lucy
Justin stond voor de deur en keek me grijnzend aan. Ik voelde m’n buik kriebelen. Hij was echt leuk. Justin gaf me een knuffel en daarna stapten we in zijn Range Rover. Even later parkeerde Justin zijn auto in het centrum. We stapten uit en liepen naar de eerste de beste winkel die we tegenkwamen. Het was echt supergezellig met Justin en we praatten volop. Nadat we een tijdje gewinkeld hadden viel mijn oog opeens op een supermooie jurk in de etalage van een winkel. Ik bleef staan en bewonderde het jurkje. Het was een zilvergrijs jurkje van glanzende stof en liep aan de onderkant iets uit. ‘Vind je die mooi?’ vroeg Justin toen. Ik knikte en voor ik het wist pakte Justin mijn arm en trok me mee de winkel in. ‘Nee Justin, deze winkel is veel te duur. Dat kan ik helemaal niet betalen.’ Fluisterde ik in Justin’s oor maar het was al te laat want hij had al een van de verkoopsters aangesproken. De vrouw pakte het jurkje en gaf het toen aan mij. ‘Pas gewoon even aan. Alleen kijken hoe het staat.’ Zei Justin toen. Ik knikte en liep naar de pashokjes. Ik zuchtte. Als Justin maar niet dacht dat hij die jurk ging betalen. Ik stond net op het punt om m’n shirt over m’n hoofd te trekken toen ik Justin’s hoofd boven het pashokje uit zag steken. Ik schoot in de lach. ‘Sukkel, wat doe jij dan?’ ‘Naar jou kijken.’ Lachte Justin. Ik grinnikte en ging op het krukje staan die in het pashokje stond, maar ik was te klein om over het pashokje heen te kijken. ‘Je moet je optrekken aan de wand. Dat heb ik ook gedaan. Ik hang hier zo’n beetje.’ Grinnikte Justin. Ik deed wat hij zei en hing toen ook aan de wand. Justin’s gezicht was nu gevaarlijk dichtbij en onze ogen zaten op dezelfde hoogte. Ik keek hem in zijn donkerbruine ogen en ik voelde m’n hart sneller kloppen. ‘Willen jullie daar nu meteen vanaf komen? Het is hier geen speeltuin.’ Schelde opeens de stem van de verkoopster door de winkel. Ik schrok me dood waardoor ik m’n grip verloor en op de grond viel. Ik hoorde hoe Justin snel naar beneden sprong en toen mijn pashokje in rende. ‘Gaat het?’ vroeg Justin geschrokken. Ik knikte en schoot toen in de lach, terwijl het eigenlijk best zeer deed. Justin moest toen ook lachen en hielp me overeind. ‘Jij bent echt een rare.’ Zei Justin lachend. ‘Ik denk dat ik maar even m’n jurk aan ga passen. De verkoopster wordt chagrijnig.’ Grinnikte ik. Justin rolde met zijn ogen en liep toen het pashokje uit. Snel kleedde ik me om en keek toen in de spiegel. Ik vond de jurk echt supermooi. ‘Lucy, wat duurt dat lang. Ben je al klaar?’ ‘Ja, ik kom!’ riep ik terug en ik liep verlegen het pashokje uit. ‘En?’ ik keek Justin aan die bewonderend naar me keek. ‘Nou?’ Justin had nog steeds niks gezegd. ‘Echt supermooi.’ Zei Justin uiteindelijk. Een brede lach sierde zijn gezicht waardoor m’n buik zich weer vulde met kriebels. ‘Ook supermooi met die sokken eronder.’ Grinnikte Justin toen. Ik keek naar beneden en zag toen dat ik inderdaad m’n sokken nog niet uit had. ‘Ja, mooi hè!’ lachte ik. Justin pakte z’n mobiel uit zijn zak en hield hem toen voor zich. Ik wist wat hij van plan was en rende snel terug het pashokje in. Ik merkte hoe Justin achter me aankwam en sloot snel het gordijn en hield hem vast. Ik was alleen zo slim geweest om maar één kant vast te houden waardoor Justin de andere kant opentrok en glimlachend het pashokje in liep. Ik slaakte lachend een gil terwijl hij me bij de arm greep en me weer uit het pashokje trok. Ik wilde me tegenhouden maar Justin was te sterk. ‘Kom op. Één foto maar.’ Zei hij terwijl hij me smekend aankeek. Ik zuchtte en keek hem aan. ‘Eentje dan. Maar écht maar één!’ zei ik waarschuwend. ‘Oké!’ zei Justin blij. Ik ging voor hem staan en lachte in de camera. Ik hoorde een klik en daarna nog een en nog een. ‘Heey, dat zijn er drie!’ riep ik toen terwijl ik snel m’n handen voor m’n gezicht sloeg. ‘Ja, nu heb ik er wel genoeg.’ Grijnsde Justin. ‘Gelukkig.’ Zei ik en ik liep snel de kleedkamer weer in. ‘Ga je de jurk nou doen?’ vroeg Justin door het gordijn heen. ‘Nee, ik vind hem heel leuk, maar hij is veel te duur.’ Justin zei niks en ik nam daar genoegen mee. Ik kleedde me om en liep de kleedkamer uit. Justin pakte de jurk van me aan, maar in plaats van hem terug te hangen liep hij naar de kassa en legde de jurk neer. ‘Dat wordt dan 349 dollar alstublieft.’ Zei de verkoopster. Justin pakte zijn portemonnee en gaf de verkoopster het geld. ‘Justin dat hoeft toch niet, die jurk is veel te duur.’ Zei ik toen terwijl we de winkel uit liepen. ‘Maar hij stond je zo mooi. Een speciale jurk voor een speciaal meisje.’ Glimlachte Justin terwijl hij me lief aankeek. Ik glimlachte terug en gaf hem toen een kusje op de wang. ‘Gewoon omdat ik het ook wel lief vind dat je de jurk voor mij gekocht hebt.’ Zei ik toen blozend. Justin’s hoofd werd ook rood en ik vond hem op dat moment superschattig. ‘Zullen we ergens wat gaan eten?’ veranderde Justin toen snel van onderwerp. Ik knikte en we liepen de McDonald’s binnen.

Reageer (8)

  • MsSwaggy

    Aaaawhhh !!
    wat kan justin toch goed acteren zeg! :((

    1 decennium geleden
  • Flloyd

    ik had ff een bieber-fever attack. Serieus. Hebben jullie dat ook wel eens, dat je ineens als een gek zit te grijnzen als je iets over Justin leest of ziet? haha I looove thisss. ik ga snel ff verder lezen!

    1 decennium geleden
  • February

    je schrijft geweldig. <3

    1 decennium geleden
  • iHeartBiebs

    AWHH how cute

    1 decennium geleden
  • SkyScraper1

    Stiekem word Justin verliefd! ;D
    Snel verder <33

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen