Foto bij #20

Justin
Toen de film afgelopen was liepen we weer terug naar de auto. Lucy praatte honderduit over de film. Blijkbaar vond ze de film heel leuk. ‘Ga je nog even mee met mij naar huis?’ vroeg ik. Lucy knikte. ‘Ja, is goed.’ Ik startte de auto en we reden naar het huis van m’n opa en oma. Er was niemand thuis want er brandde geen licht. Ik wist al wel dat ze niet thuis zouden zijn. Mama had gezegd dat ze iets hadden. Ik wist alleen niet meer wat. Ik parkeerde m’n auto voor het huis en stapte toen uit. Lucy deed hetzelfde en we liepen het huis in. ‘Wil je nog wat drinken?’ vroeg ik aan Lucy. ‘Ja hoor. Doe maar water.’ antwoordde Lucy. Ik schonk een glas vol met water en gaf het glas toen aan Lucy. Daarna vulde ik een ander glas met cola en nam er een slok van. We bleven nog een tijdje praten over vandaag, maar daarna ging Lucy toch echt naar huis. Ik pakte m’n autosleutels weer want ik zou haar naar huis brengen. We stonden allebei op en zetten de glazen op het aanrecht. Ik merkte hoe dichtbij Lucy opeens stond en ik keek haar aan. Lucy keek me ook aan en onze gezichten kwamen dichterbij elkaar. Ik voelde Lucy’s adem op mijn gezicht. Toen onze lippen elkaar bijna raakten hoorden we een deur die openging en stemmen op de gang. ‘Hallo! We zijn weer thuis!’ riep mama opgewekt. Snel wendden Lucy en ik allebei onze hoofden af en liepen we naar de gang toe. ‘Hai mam. Ik breng Lucy even naar huis.’ Zei ik. ‘Ja is goed lieverd. Tot zo.’ We liepen het huis uit en we stapten weer in de Range Rover. De hele weg zeiden we allebei niet veel. Waarschijnlijk moesten we allebei aan dat moment denken dat we bijna zoenden. Toen we bij het huis van Lucy’s tante aankwamen stopte ik de auto en keek Lucy toen aan. ‘Nou, ik vond het echt superleuk vandaag.’ Lucy glimlachte. ‘Ik ook. En nog superbedankt voor die jurk.’ Ik lachte en knikte toen. ‘Zullen we morgen nog weer met elkaar afspreken?’ vroeg ik toen. Lucy keek me aan en een brede glimlach verscheen op haar gezicht. ‘Ja, leuk!’ zei ze blij. ‘Oké, dan haal ik je wel weer om half twee op. Goed? Dan gaan we naar mij toe.’ Lucy knikte enthousiast. Ik moest glimlachen en drukte toen een kus op haar wang. ‘Doei.’ Zei ik toen. Lucy moest weer blozen en keek me toen aan. ‘Doei.’ Zei ze terug en ze stapte de auto uit. Ik keek haar na en pas toen ze het huis in was reed ik weg.

Reageer (5)

  • MsSwaggy

    Aaawhh how sweeet !

    1 decennium geleden
  • SkyScraper1

    Snel verder! <33

    1 decennium geleden
  • nienkeworld

    <33333 love it.
    snel verder<#

    1 decennium geleden
  • CupCakeMe

    Nog 1'tje vanavond??
    xx (H)

    1 decennium geleden
  • Stray

    aww, ik had heel veel mailtjes van jou en ik lees gewoon te snel want ik ben er alweer doorheen ;D
    Je verhaal is gewoon super!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen