Na het liedje begint iedereen te klappen en we hebben allebei tranen in onze ogen. Inees komen Jonas en Seppe naar voren en ik kijk hen verbaasd aan...

Gwen pov

De tweeling stonden vanvoor een beetje nerveus rond te kijken en als Jonas spreekt hangt iedereen aan zijn lippen: "Benjamin was als een grote broer voor ons. Als iemand iets tegen ons wou doen nam hij het altijd voor ons op." Er stomen tranen over Jonas wangen en hij kan niet meer verder praten. "We zijn niet echt van de braafste." Gaat Seppe verder terwijl Embry naar Jonas toe gaat en een arm om zijn schouders legt en onbewust denk ik aan Vanessa en mij. "Maar Benjamin was er altijd voor ons en we zullen hem missen. Hij is al de tweede van mijn dierbaren die ik verloren heb..." Seppe's stem sterft weg en ik begin te klappen.

"Wie heb je nog verloren?" vraag ik aan Seppe als we thuis zijn en Embry samen met Jonas en zijn moeder boodschappen is gaan doen. "Sophie, ze was mijn vriendin voor ik werd wat ik nu ben. de volturi heeft haar vermoordt." Ik zie hoe hij zijn handen tot vuisten balt en ik kijk hem met medelijden aan. Seppe en Jonas zijn voor mij de broers die ik nooit gehad heb, net zoals Benjamin was. "Daarom wil je wraak op de volturi nemen." zeg ik maar Seppe schud zijn hoofd. "Jou vader heb ik ook gekend. Een paar jaar geleden waren we hier ook, toen was Benjamin al bevriend met je vader. Een stel vampiers die hier toen waren hadden ons ingesloten en we waren allebei gewond. Je vader verbrak de kring die ze om mij en Jonas gevormt hadden en vermoordde er een paar, Sindsdien zijn we hem iets schuldig." We zwijgen allebei en horen beneden de voordeur open en dicht gaan: iedereen is weer veilig thuis.



srry dat het niet zo lang is maar ik ben echt moe. en nu wil ik echt iets grappig vertelle xD

Gisteren zat ik dus met mijn zus en Mama te eten toen een onbekende een bericht stuurde:

?: Ik ben op u. J. x
ik: En je bent?
?: Ik ben je droomprins
Ik: Leeft alleen maar in sprookjes naam aub
?: Heet Kenny en woon in Tessenderloo
(hij heet dus Kenny)
Ik: eum waarom schrijft gij een J en begint uwe naam met een k?
K: Ik ben 1m 75 en 15 jaar xxx
Ik: Ma ik ken u nie hé!!
K: Kben heel rijk hoor
ik: Goed voor u, hoe komde aan mijn nummer?
K: Ik ben je droomprins
Ik: Van weer kent ge mij!
K: ik ken u nie ma als gezien
Ik: Waar? en hoe komt ge aan mijne nummer?
K: op de fiets
Ik: En beantwoord die tweede vraag ook is
K: Van iemand
Ik: Hoe heet gij met uw achternaam?
K: ...
(Lise bemoeit zich ermee xd)
L: Was u achternaam dan wel ni? Manneke ik ben, een vriendin van dees meiske! trouwens weet gij die hare naam wel?
K: Ik haat u
L: Ik u ook xd hoe heet da meiske dan?
K: Moet ik antwoorden
L: Jah duh wi is da meiske en was uwe achternaam!!
K: Ge verdoed mijne tijd
Ik: gij de mijne ook

We hebbe naar dieje zijne voicemail gebeld en sindsdien lkaat em mij gerust xD

Reageer (1)

  • jenfairytale

    whah hoe dommen die k
    je story is super

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen