Foto bij *~6~*

De volgende word extra lang.
Gewoon omdat ik daar zin in heb xD

6.
Het felle licht van de zon schijnt door het raam op Deidara’s gezicht. Luid geeuwend word Deidara wakker en rekt zich uit. ‘Yes, We hebben een nieuw lid, eindelijk weer iets leuks in dit verlaten gat.’ Deidara liep met alleen een pyjamabroek aan richting de woonkamer. Niemand was nog op. “Ayumi ?” Deidara sprong naar Ayumi’s bedje. “AAAAAAAAAAAAAAAAAAAH AYUMI !!!!!!!!!!!” Deidara keek wild om zich heen. En rende met een hoge snelheid weer teug naar zijn en Sasori’s slaapkamer. “SASORI NO DANNA !!!!!!!! AYUMI IS WEG !!!!” Deidara zat boven op sasori en schudde hem wild door elkaar. “huh… wat?? Deidara ??? wat is er??” “AYUMI IS WEG !! BEN JE DOOF OFZO, UN ?!!” Sasori wreef slaap dronken of zijn oor “twee seconden geleden nog niet, maar nu weet ik het niet meer zo zeker” “Sasori, deidara wat de F*cking hell lopen jullie te gillen op een F*cking zondag ochtend ???” Een kwade Hidan stond in de deuropening. Deidara sprong meteen op. “Hidan, un, Ayumi is weg” Hidans ogen werden wijder “Wat ???, Hoe de F*ck ????” Samen renden ze terug aar de woonkamer, sasori achter hun aanslepend. “Ik kwam in de woonkamer en toen ik keek lach ze er niet meer, un” Deidara keek hopeloos naar het bedje. “Sasori, weet jij misschien iets, jij was gisteren nog heel laat op??” Hidan draaide zijn hoofd naar de roodharige jongen die zijn ogen dicht had en met zijn hoofd tegen de muur verder sliep. “SASORI !!!!!! DIT IS GEEN F*CKING TIJD OM TE GAAN SLAPEN, ER WORD IEMAND VERMIST !!!” Hidan sloeg Sasori tegen zijn hoofd. “huh… zei je wat” sasori keek verwart om hem heen, ondertussen begon Hidan rood aan te lopen. “Sasori no danna weet jij misschien iets, jij was gisteren toch nog zo laat op.??” Sasori wreef in zijn ogen. “Het enige wat ik weet is dat ze gisteren aan het huilen was en ik kreeg haar niet stil en toen kwam Itachi plotseling en toen ben ik naar bed gegaan. Jullie moeten het maar aan hem vragen. Als jullie het niet erg vinden ga ik nu weer teug naar bed. Het is half 7 ’s morgens ik weet niet of jullie het weten maar dat is niet normaal voor een zondag ochtend. En ik bedoel een baby is te klein om zelf de basis uit te gaan. Dus ver kan ze niet zijn. Trusten” Sasori liep geeuwend terug naar de slaapkamer van hem en Deidara om daar zijn rust weer te vinden. Deidara en Hidan keken elkaar aan. “Itachi !!” riepen ze tegelijk. Met grote passen liepen ze richting Itachi’s en kisame’s kamer. “ITA-“ verder kwam Hidan niet want hij voelde dat er een hand op zijn mond werd geslagen. “SSSHHH” Deidara hield zijn vinger op zijn mond. Plots voelde Hidan iets nattigs tegen zijn mond. Met grote ogen keek hij naar Deidara’s hand. Snel sloeg hij die weg. “IEUW DEIDARA HOU JE F*CKING TONG BIJ JE !!!” “sorry” fluisterde Deidara. Ze duwden de deur open en liepen de kamer binnen. “Wat heeft de F*CKER met mijn kleine meisje gedaan. !!!” Beide jongens keken naar Itachi die op zijn zij lach met Ayumi naast hem. “ITACHI JIJ F*CKING PERV !!!” Itachi’s ogen schoten open.

Reacties Bitte :P
Zouden jullie misschien een abo willen nemen ?? >//////<

Reageer (7)

  • xxMrsMalikk

    whahaha :P nou ik vind niet dat Itachi zo pervy is :D

    1 decennium geleden
  • HoshiOokami

    haha xD ITACHI JIJ PERV !! XD

    1 decennium geleden
  • NatteTosti

    VERDEERRRR!!
    echt leuk geschreven!!!

    XXX mij.

    P.S. @ hinatalove: datis best wel ver door gedacht weet je... ik denk niet dat ik zo ver kan denken... gaan we eigenlijk nog naar Capoeira?

    1 decennium geleden
  • xMYxAxDEVILx

    ag ita is een perv geworden in hun ogen xD arme itachi
    verder 8D

    1 decennium geleden
  • MelonKiss

    wahaha verderrrr(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen