Foto bij #24

Lucy
Ik had zaterdagnacht de hele tijd liggen piekeren over wat ik nou echt voor Michiel en Justin voelde. Ik denk dat ik het diep in m’n hart wel wist maar het gewoon niet wilde weten. Ik haatte Justin toch? Ik moest niet van hem gaan houden. En daarbij, het zou veel te lastig zijn. Hij woonde in Amerika en ik in Nederland. Je zou geen fatsoenlijke relatie kunnen hebben. En Justin was beroemd. Nog zoiets. Hij was alleen maar aan het reizen dus hij heeft waarschijnlijk ook bijna nooit tijd. Als ik bij Michiel bleef was het gewoon veel makkelijker. Hij woonde bij mij in de stad, we zaten op dezelfde school en je kon gewoon naar elkaar toe fietsen. Maar het ging niet om de praktische dingen. Je was bij iemand omdat je van diegene hield en ik wist gewoon diep in m’n hart dat ik meer van Justin begon te houden.

De volgende dag zou Justin me om half twee weer ophalen. Ik was de hele ochtend al heel zenuwachtig. Ik was er nog steeds niet helemaal uit en daar werd ik helemaal gek van. Uiteindelijk kwam hij en stapte ik bij hem in de auto. Toen ik hem zag voelde ik mijn hart weer sneller kloppen en glimlachte naar hem. Hij glimlachte terug en we reden naar zijn huis. Toen we daar waren schonk hij wat drinken in en daarna gingen we naar boven. Ik was er helemaal niet bij met m’n gedachten. Ik dacht alleen maar aan wat ik moest doen als Justin me zou zoenen. Wat ik moest zeggen als Justin zou vragen hoe het met mij en Michiel gaat. Ik wilde gewoon niet kiezen tussen Justin en Michiel. Het was zo raar om te bedenken dat ik Justin leuker vond dan Michiel. Ik had Justin altijd gehaat en nu opeens was ik gewoon verliefd op hem. Het was gewoon heel raar en ik kon er maar niet aan wennen. Justin had door dat ik ergens mee zat en vroeg wat er was. Ik haalde m’n schouders op en wenkte mijn gezicht af toen ik zag dat hij mij aankeek. Met zijn hand tilde hij toen mijn hoofd weer op en keek me aan. ‘Nee hoor. Niks.’ Antwoordde ik en ik wilde m’n gezicht weer afwenken maar Justin was me voor en drukte zijn lippen op de mijne. Ieder deeltje in mijn lichaam kwam tot leven en het leek alsof er een bom vol vlinders ontplofte in m’n buik. Justin streek met zijn tong over mijn lippen en ik opende ze gewillig. Ik sloeg m’n arm rond Justin’s nek en streelde met m’n hand zijn haren. Oké, het was duidelijk. Ik had gekozen. Gekozen voor Justin. Ik voelde gewoon zoveel meer voor hem dan voor Michiel. Hoe raar dat ook nog steeds klonk.



en bedankt voor al jullie reacties <3333

Reageer (5)

  • MsSwaggy

    Justin<3Lucy<3

    1 decennium geleden
  • nienkeworld

    Ik heb wel medelijden met Micheal, maar hij deed ook kortaf. D:
    snel verder<3

    1 decennium geleden
  • OhHazza

    Snel Verder<333

    1 decennium geleden
  • Herondales

    OMG. Ik heb net even je hele verhaal lopen lezen en ik vind het echt geweldig leuk <3. Snel verderrrr! (:

    1 decennium geleden
  • Boobvato

    verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen