Foto bij 13

Sorry dat het zo lang duurde.



Isabella Rosé Villa


"Melchor?" Riep ik nogmaal, men waar was mijn redder in nood gebleven, was hij hem gesmeerd? Teleurgesteld haalde ik de bril van mijn neus en zette hem terug in het rekje. Ik schrok me echter rot toen ik 2, warme sterkte armen om mijn middel voelde, ik sloeg een gilletje. "Melchor?" Vroeg ik voorzichtig, ik hoorde zijn lach. Opgelucht haalde ik adem, toen ik wou omkijken kreeg ik een ijsje voor mijn neus geduwd, ik lachte eventjes en keek naar het hoorntje waar een klein, vanille bolletje op 'dreef'. Het was zó warm dat het ijs al gesmolten was, maar het was lief bedoeld. "Aw.."Zei ik glimlachend en ik draaide me om. "Bedankt Melchor.." Zei ik grijzend, hij keek grijzend terug. "Geen dank Miss Villa.." Zei hij met zijn sexy accent. Ik lachte eventjes en streek wat haar plukken achter mijn oor, het was hier echt warm hier. Ik veegde wat haar plukken uit mijn nek, die aan mijn huid waren vast gekleefd. "Pff.." Pufte ik en ik liet mijn blik weer hangen op de zonnebrillen. Toen draaide ik me weer naar Melchor. "Ik zou de ijsjes toch betalen?" Was mijn late reactie, hij bulderde van het lachen. "Nee Isa, dat heb ik gedaan.." Ik grinnikte eventjes en zette een hand in mijn zij. "Dan betaal ik je terug.." Zei ik vastberaden en ik pakte mijn portemonnee al vast. "Nee, nee.." Zei hij en wapperde met zijn hand. Ik grinnikte en zuchtte toen. "Okay, maar de volgde keer ik.." Ik kneep mijn ogen tot spleetjes en keek hem strak aan. "Wie zegt dat er e-" Hij hield abrupt op en keek naar mijn ijsje, snel boog hij zich naar voren en likte wat ijs, dat op het punt stond op mijn kleren te vallen, op. Ik keek even verbouwereerd naar wat hij deed maar glimlachde toen. "Bedankt.." Zei ik zacht en nam toen zelf snel een likje, ik kreeg waarschijnlijk een rood hoofd dus draaide ik me even om, waar bleef die kerel eigenlijk? Ik voelde een hand op mijn schouders en draaide me weer om, Melchor had nu een zonnebril in zijn handen, de zwarte die ik net had gepast. "Melchor!" Liep ik lachend uit en plukte de zonnebril tussen zijn vingers weg. "Dat had toch niet gehoeven?" Ik kende hem amper een half uur en hij belaagde me al met kadootjes. "Waarom?" Vroeg ik toen grijzend. "Omdat je lief bent.." Zei ik breed glimlachend, ik fronste eventjes en beet even op mijn lip. "Kun je dat al na een half uur bepalen? Wie zegt dat ik zo'n lieverdje ben? Misschien heb ik wel een crimineel verleden?" Zei ik dreigend, hij deisde achteruit en keek me geschrokken aan. "BIJVOORBEELD.." Zei ik toen grijzend. "Opassen jij!" Riep hij grijzend en ik lachte, snel zette ik het op een lopen, ik sjeeste langs de verschillende kraampjes, winkeltjes en mensen heen, de wind suisde door mijn haren, en sinds tijden voelde ik me vrij, vrij om te staan en te gaan waar ik wou, ik voelde me ook volwassen, zelfstandig, ik voelde me thuis...

Reactie, kudoo, abooo??
(flower)

Reageer (4)

  • Blueyes

    Haha, Okay eventjes voor jullie je spreekt het uit als 'meltjor'
    (flower)

    1 decennium geleden
  • oomsjes16

    snel verder!!!!

    1 decennium geleden
  • Superzayn

    haha de reactie hieronder ik weet trouwens ook niet hoe je zn naam uit spreektxD

    en dat is wel een cutie-boyy orr met al zijn cadoos:$_O_

    en ik hou van deze storyy

    Snel verder!!(A)

    1 decennium geleden
  • Guenybear

    Wooeehooeww weer een hoofdstukje!!
    LeukLeukLeukLeuk!
    Ik vind hem echt schattig..
    weet niet hoe je zijn naam uitspreekt maar toch..
    Xloveyourstory!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen