Seppe pov

Ik kijk Claire met dreigende ogen aan. Ze is niet wat ze lijkt, dat ik daar nog niet eerder opgekomen ben. Ik voelde hier al vanaf het begin gevaar, maar wist nooit van wat. Nu dus wel. Claire kijkt me even geschokt aan, maar trekt meteen haar gezicht terug in de plooi. "Seppe, niet doen." zegt Jonas zacht zodat alleen ik het kan horen. Ik luister niet naar hem en sta op. "Mee naar buiten." Sis ik naar Claire, die opstaat en me voor gaat. "Seppe, wat ben je van plan!" roept Gwen paniekerig terwijl ze me tegen probeert te houden. "Ze is een Demon, een hulpje van de Volturi!" schreeuw ik als we buiten zijn. Ik neem een aanloop en spring op Claire's rug die me er meteen terug afgooid. Ze grijnst, pak mijn pols vast en draait hem helemaal om. Ik schreeuw het uit van de pijn en duw haar weg. Steeds meer mensen komen kijken en Jonas probeert me te helpen en dat zou gelukt zijn als de leraren er niet tussengekomen waren. "Hou op met vechten jullie twee!" roept meneer Verlinden en Jonas grijpt om bij zijn kraag. "Hou je erbuiten of het wordt je dood." sist hij en hij laat dreigend zijn hoektanden zien. Mr. Verlinden slikt eens en knikt dan.

Ik hou Claire tegen de muur gedrukt en ze begint te grijnzen. "Je beschermt haar veel te hard Seppe. Geef haar aan ons en we laten jullie gerust." Ik schud mijn hoofd "Waarom moeten jullie haar hebben?" "Omdat ze de engel van de dood is tiens. De enige die de Volturi kan uitroeien." Ze wilt zich los wringen en ze komt er bijna uit als ik mijn tanden in haar nek zet.Een ijselijke gil galmt over heel het plein en de mensen staren ons met grote ogen aan. "Tanden helpen niet tegen me." Ik voel hoe ze een staak recht door mijn hart duwt.

Reageer (1)

  • Pam

    NOOO niet hij!!!! Hij mag niet dood?
    kunnen ze zo ook doodgaan?

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen