Hailey Kush.

Met een wilde beweging knal ik mijn fiets tegen het huis aan, en loop naar de voordeur zodra ik de spullen uit mijn mandje heb gehaald. Ik stop de sleutel in de voordeur, en loop door naar binnen, waar mijn vader en moeder zoals bijna elke dag aan de koffie zitten. ‘Is alles goed gegaan?’, glimlacht mijn moeder zodra ik binnen kom lopen. Ik knik vrolijk, en drop de spullen midden op de eettafel. ‘Vanmiddag wil ik nog even kijken voor een riem’, glimlach ik naar mijn moeder en draai me om naar de koelkast om het pak melk te pakken. ‘Alleen?’, vraagt mijn moeder wat bezorgd. ‘Het is tien minuten fietsen ma, geen zelfmoord dus’, zucht ik geïrriteerd, en gooi de deur met een zwaai open. Ik laat mijn blik over de verschillende producten gaan, en pak het pak melk weg, om het neer te zetten op het aanrecht. Op mijn tenen open ik het kastje boven het aanrecht, en ga opzoek naar een groot glas. ‘Ik weet het niet hoor Hailey, al die auto’s die tegenwoordig zo hard rijden’. ‘Ja doei mam, ik ga gewoon hoor’, zucht ik geïrriteerd, en zet het pak melk terug als ik klaar ben. Met het glas in mijn handen wandel ik de woonkamer binnen, en ga zitten op de grote stoel van mijn vader. ‘Niet echt interessant’, zucht ik als ik het tijdschrift doorblader wat voor mijn neus ligt. Als ik het glas leeg heb gedronken, bekijk ik het verveeld, om daarna weer recht te gaan zitten en mijn ouders onderzoekend aan te kijken. ‘Dus, mag ik weg?’, lach ik schaapachtig, en kijk ze afwachtend aan. Even kruisen hun blikken, waarna ze toestemmend knikken. ‘Dan ben ik weg’, grijns ik breed, en zie hoe mijn moeder opstaat. ‘Je krijgt nog zakgeld’, zucht ze een beetje vermoeid. ‘Ik moet naar mijn werk lieverds’, glimlacht mijn vader en legt zijn krant neer op de salon tafel. Zacht drukt hij een kus tegen mijn voorhoofd aan, en een kus tegen mijn moeders lippen. Het blijft smerig om te zien, die twee zo samen en die kus. ‘Ja doei pap’, zucht ik en duw hem met beide handen de deur uit, terwijl mijn moeder wat geld uit de laden in het keuken kastje haalt. ‘Dag Hailey’, lacht mijn vader me na, en stapt in zijn auto. Langzaam verdwijnt de auto van het pad, en gaat de zon tegemoet aan het einde van het pad. ‘Hier is was geld, beloof je er goed op te letten, en het niet kwijt te raken?’. ‘Ik ben 16 mam, geen 3’, zucht ik diep en pak het met een glimlach aan tussen mijn vingers. ‘Mijn kleine meid wordt weer veel te snel groot’, zucht ze alsof ze zonet verliefd is geworden, en slaat haar armen rond mijn lichaam. ‘Jaja, lucht graag’. Lachend haalt ze haar armen weg. ‘Tot over 2 uur, ik heb mijn mobiel op zak’, glimlach ik naar haar, en wijs naar mijn broekzak. Ze knikt en staat geduldig te wachten in de deuropening tot ik weg ga. Als mijn fiets van het slot is, trap ik de standaard weg, en ga met mijn fiets de oprit af. ‘Tot straks liefje’, roept mijn moeder me na. Met mijn hand zwaai ik schuin naar achteren, op de hoop dat ze het ziet, om daarna door te fietsen naar de stad.
---
Ben echt superblij met mijn nieuwe abo's. <3 KUDO voor in de TOP 5?! :3

Reageer (10)

  • fanciful

    leeuk verhaal (:
    snel verder! <333

    1 decennium geleden
  • iBiebersGirl

    Snel verder! (flower)

    1 decennium geleden
  • OhMyHoran

    Verderrr <3

    1 decennium geleden
  • fluweel

    ik hartje quizlet
    ik hartje jouw story
    ik hartje jou!
    Ga verder je bent echt super!
    xxx

    1 decennium geleden
  • Comfort

    Geweldig!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen