Deze story is echt heel leuk!
Hij staat ook in de top 5,
dus als je hem wilt lezen mag het (:
http://www.quizlet.nl/stories/43359/at-the-bottom-of-the-ocean--feat-justin-bieber/

@Justin Drew Bieber


Ik schrik wakker van een irritant geluid. "Shit, wie heeft me wekker aangezet!" mompel ik een beetje boos en ik wil weer verder slapen. Dan hoor ik Usher beneden praten met mijn moeder. Wat doet hij nou hier? Ik besluit even te gaan kijken en loop naar beneden. "Justin, bro!" Usher komt naar me toe en geeft me een box. "Usher! Waarom ben je hier?" vraag ik verbaasd. "Ja, je hebt vandaag een concert. Het is een beetje mis gegaan met het plannen enzo, maar duizenden fans hebben al kaartjes voor je concert vandaag." "Oh oké, gelukkig had ik vandaag toch niks te doen. Hoe laat is het concert?" "Ja, al over anderhalf uur! Daarom heb ik je wekker snel gezet." mengt Pattie zich met het gesprek. "Damn, zo snel ben ike echt niet hoor! Doen ze daar de visagie of moet ik me zelf helemaal klaar maken?" vraag ik terwijl ik al een beetje de trap op loop. "Nee, je moet alles zelf gaan doen nu hier, want anders redden we het niet." Usher gebaart met zijn handen dat ik op moet schieten en ik ren snel naar boven. Jazmyn en Jaxon hoor ik gillend in een kamer, maar ik besteed er verder geen tijd aan. Ik ga naar de badkamer en kleed me vliegensvlug uit. Snel stap ik onder de douche en na 10 minuten sta ik me al weer af te drogen. Ik doe een onderbroek aan die ik alvast klaar had gelegd. "Snel Justin, geen tijd te verliezen." mompel ik tegen mezelf en ik ren naar mijn kamer. Ik grits een wit t-shirt van een plank en trek een zwarte lage broek van een hanger. Ik doe het aan en loop weer naar de badkamer. "Waar is de pot gel nou weer." Ik zoek in de kastjes en zie daar de pot gel staan. Ik doe een beetje op mijn hand en wrijf het in mijn haar. Dat ging nog best snel ook. Ik ren naar beneden en pak mijn paarse sneakers uit de kast. Verbaast zitten Usher en Pattie op de bank naar me te kijken. "Dude, dit is wel erg snel!" zegt Usher lachend en hij staat op.

Reageer (5)

  • CRIZZY

    ahahhahah verderrrrr :)

    1 decennium geleden
  • STALIK

    hij is een snelle jelle x3
    verder <3

    1 decennium geleden
  • ILuffJB

    (flower)

    1 decennium geleden
  • kimmybiebzz

    Hahahahhaahhahhaa verder ;p

    1 decennium geleden
  • LadyDvL

    hahaha
    verder <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen