Foto bij Chapter 24

Toen ik de volgende ochtend wakker werd gemaakt door Hermelien, omdat we vandaag onze eerste lesdag hadden. Ik zelf vond het wel spannend. Ik stapte uit me bed en begon me om te kleden net als Hermelien. Toen we eindelijk klaar waren gingen we naar de leerlingenkamer ik zag vanuit me ooghoeken dat sommige mensen met aan staarde. Hermelien en ik liepen meteen naar Harry en Ron ze stonden op ons te wachten zodat we samen konden ontbijten. “Kom dan gaan we ik rammel bij jullie meiden duurt het ook altijd lang zeg we stonden een halfuur te wachten!” Zei Ron. “Tja Ron je zegt het zelf we zijn meiden!” Zei ik glimlachend terug.

Toen we aankwamen in de Grote Zaal zag ik weer mensen kijken ik had me zelf gister avond voorgenomen om me niet meer te pikeren over al dat staren en wijzen ik bedoel bij Harry ging het ook over? We zagen aan de Griffoendor tafel Ginny, Fred en George met Marcel zitten en we liepen naar hun toe om te gaan zitten. Ik ging naast Ginny zitten en aan me andere kant kwam Hermelien zitten. “Goedemorgen allemaal!” Zei ik vrolijk. “Iemand hier is wel erg vrolijk?” Vroeg Fred. “Tja wat moet ik anders nors reageren dat wil ik wel doen hoor en dan reageer ik het vooral op jou af” Zei ik meteen terug. Terwijl ik een broodje smeerde. “Nou nee dankje ik ben zelf al nors dat de lessen weer beginnen” Zei Ron dit keer chagrijnig. Ik moest wel even lachen om zijn actie. “Wat hebben we eerst?” Vroeg Harry. “Eerst hebben we een blokuur Kruidenkunde met Huffelpuf en daarna Toverdranken met Ravenklauw en Verweer tegen zwarte kunsten en daarna Verzorging van Fabeldieren en als laatste Gedaanteverwisseling” Zei Hermelien net als een sprekende agenda. “Een leuke dag dus!” Zeurde Ron.

Reageer (3)

  • Fidem

    Oh Hermelien is handig,
    ik kom altijd te laat omdat ik niet weet waar ik zit dus... ik wil ook een Hermelien (heb je ze op voorraad?)
    xxxx

    1 decennium geleden
  • Adely

    Hahahah dat zou iedereen wel willen. (lol)

    1 decennium geleden
  • MissRoos

    Geef mij ook maar zo'n Hermelien (A)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen