Foto bij 21

*Previously in Breakin Down*
Owen zit in een Braziliaanse gevangenis en komt niet meer vrij. Tess gaat op zoek naar Alistair, maar loopt Amun en Kebi tegen het lijf die haar blijken te kennen. Tess gaat op verzoek van Kebi naar Forks in Washington, waar ze Demetri ontmoet.
Als Tess met de gek geworden Demetri op een open plek komt herinnert ze zich weer dat ze eigenlijk Renesmee heette en dat haar hele familie is uitgemoord door de Volturi. Als ze zich af begint te vragen hoe het nu ooit goed moet komen met Owen verschijnt er iemand in een zwart gewaad. Zou die van de Volturi zijn?

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (2)

  • Dreambelievr

    Jippie! Alice!!! Maar wat nu? Weet je ik hoop echt dat ze Jake vrij kopen. En ik denk dat ik weet wat er die dag dat hij zijn zelfbeheersing verloor gebeurde. Het was vast zoveel jaar geleden dat hij zijn familie verloor.

    1 decennium geleden
  • Acanhada

    Ooooow, ik wass aan het lezen en na één regel wist ik al dat het Alice was xD.
    Ik ben zo paranormaal (cool)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen