Foto bij [2] Beach Boy

hoop dat hij goed is.
reactie please (aa')

6 maanden geleden.

'all my life i've been good, but now, oww i think what the hell'zong ik mee.
ik zat lekker op mijn stoel in mijn bikini met mijn 'ow zo coole'zonebril op.
het lawaai van het stran vond ik vreemd genoeg kalmerend. en niet het zacht water dat het strand raakte, of de vogels die vlogen. nee het gekrijs van peuters die het te heet hadden. zeurende vrouwen en mensen die het water insprongen en het geluid van de boten die reden. dat was kalmerend.
'aah'zuchte ik terwijl ik lekker lag te zonnen.
'bella' riep Stella, mijn jongere zusje. 'doe niet zo saai en kom ook eens van je luie reet af' riep ze.
ze kwam aangerend helemaal nat van het zwemmen.
ze pakte een handoek en droogde haarzelf af.
'het is vakantie en ik probeer te genieten' zei ik en keek haar aan.
'what ever'zei ze en gooide de handdoek weg en rende weer de zee in.
haar handdoek viel op mij neer en gooide hem van me af.
'Stellaaa!'schreeuwde ik en stond op en rende achter haar aan.
ze was al in het water en rende achter haar en en pakte haar om haar middel en gooide haar in het rond. we stonden nog tot onze knieen dus diep waren we niet.
'hahah jij kleine duivel'zei ik en spatte haar met water.
'pak aan'zei ze en maakte me ook helemaal nat. we lachte en hadden de tijd van onze leven.
na een tijdje ging ze het water uit en rende naar onze plaatsen.
ik ging liggen op mijn rug en sloot mijn ogen. ik had nu geen zonnebril op dus met mijn ogen open zou niet prettig zijn.
na een tijdje op het water te hebben gelegen botste ik opeens tegen iets op.
ik raakte het aan met mijn handen. het was geen boei ofzo.
nee, dacht ik tegen mezelf. het is een persoon.
snel opende ik mijn ogen en keek in de mooiste grijze ogen die ik ooit heb gezien.
'sorry'zei ik en bloosde als een gek.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen