Foto bij [3] meeting him.

hoop dat hij goed is.
een reactie zou heel fijn zijn - hint- xd (aa')

'sorry'zei ik terwijl ik helemaal rood werd.
'hahaha, geeft niet hoor. je bent de beste persoon die tegen me aan is gebotst vandaag. vergeleken met een man 40jarige man met een hangbuik als wat' zei hij en lachte vriendelijk.
ik lachte ook 'dus je vergelijkt me met een 40 jarige vette man? bedankt' zei ik.
'hahah niet rot bedoelt ofzo. ik zei wel dat ik je beter vond.'
'tjaa, dat klopt.'zei ik en bekeek hem eventjes. hij had licht blond haar en een normaal postuur. geen vetzak. geen wasbord jammer genoeg maar geen slechte buik.
'Draco, Draco Malfoy' stelde hij zichzelf voor.
'Annabel, maar iedereen noemt me Bella aangezien ik Annabel te voormeel vind klinken en ik Anna gewoon geen leuke bijnaam vind.'zei ik.
'oké dan Bella, leuk om je te ontmoeten. het is nu ongeveer 1u en ik heb nog niet geluncht. zin om mee te gaan?'vroeg hij.
ik lachte 'natuurlijk lijkt me leuk, maar dat moet ik eerst even aan mijn ouders vertellen aangezien ze gaan denken dat ik weer verdwaalt ben'
we liepen het water uit op weg naar mijn plek op het strand.
'weer' vroeg hij terwijl hij een wenkbrauw ophaalde.
'tja, ik ben slecht wat betreft kaarten, mappen en richtingsgevoel.'
'mam mag ik eventjes met iemand gaan lunchen? '
zonder dat ze opkeek zei ze 'tuurlijk. kom niet te laat terug he ?'
'ja ja ,doeii later' zei ik en liep weg.
'chille moeder, ik moet wel ff geld meenemen he ?'zei hij en we liepen blijkbaar naar zijn plekje.
'stik, ik heb geen geld meegenomen'zei ik. ik kon me nu wel voor mijn hoofd staan.
'ben je gek joh, dat ik niet bepaald netjes van me. ik betaal 'zei hij en lachte naar me. hij rommelde tussen een tas en haalde er wat geld uit. hij wapperde de het voor mijn gezicht en liep verder.
'bedankt 'zei ik.
ik leek wel gek. ik loop gewoon mee met een vreemde die ik, zou ik zeggen 10 minuten kenden, zonder geld, of mijn telefoon en ik heb geen idee waar ik naartoe ga.
maar op een of andere manier leek hij te vertrouwen. kleine kans dat hij een moordenaar zou zijn, denk ik.
'zullen we lunchen?'vroeg hij.
'lijkt me een strak plan' zei ik en liep met hem mee.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen