Foto bij Chapter 7 ~ A Talk with Albus

Jes, ik heb eindelijk weer een Hoofdstuk geschreven!!!!
En hihi, ik heb een leuk idee: ik ga waarschijnlijk om de zoveel hoofdstukken een hoofdstuk schrijven die niet Lucy Pov. is!!!! Hihihi!!!
Hier het eerste hoofdstuk van someone else!!!
Ps. ik heb alle titels omgezet in English(stond mooier!!!)!!!

Bellatrix Lestrange Pov.

Ik nam een besluit: The Dark Lord* zou er toch wel achter komen maar ik móest haar gewoon zien!

Beste Albus Dumbledore,
Ik zou graag met je willen spreken via een haardvuur bij de eerst volgende volle maan.
Laat me weten als dit niet uitkomt maar stuur niet deze uil!
Bellatrix Lestrange


En nou hopen dat The Dark Lord er niet achterkomt. Ik stuurde de uil uit Villa Malfoy in de richting van Hogwarts.

Twee dagen later kreeg ik een brief terug van Dumbledore en daarin stond dat hij me dan wel wilde spreken, en dat ik naar zijn vuur moest komen.
Er stond ook in dat de volgende volle maan over 2 dagen was, maar de brief was van 2 dagen gelden dus vanavond was het volle maan!!!

's Avonds ging ik naar mijn kamer en sloot hem af met meerdere sloten.
Toen ik zeker wist dat er niemand - geen tovenaar of Dreuzel - binnen kon komen stak ik het haardvuur aan en stak mijn hoofd erin.
Ineens was ik in de kamer van Dumbledore, en ik zag dat hij nog in gesprek was met minister Droebel, dus ik hield nog gedeist.
Droebel zat met zijn rug naar mij toe en Dumbledore kon mij zien, hij gebaarde naar me dat ik nog even moest wachten.

Even later liep Droebel Dumbledore's kamer uit en Dumbledore zelf ging bij het vuur zitten.
'Zeg het eens, Bellatrix, waarover wilde je me spreken?' vroeg hij aan mij.
'Nou, Dumbledore, ik wi...'
'Ach, Bellatrix, noem me toch Albus.'
'Okee, Albus, ik wilde je spreken over mijn dochter, Lucy, hoe gaat het met haar?' vroeg ik.
'Heel goed, en ik neem aan dat dit niet het enige is waar je mij over wil spreken?'
'Dat klopt Dumbl... uhm, Albus. Ik zou als dat kan, en als Lucy dat zou willen natuurlijk, een keer met haar willen praten.'
'Dat kan wel maar niet op dit moment, ze is nu met de Weasleys mee naar het Nest.' zei Albus.
'Oh, okee, zou je me dat een uil willen sturen als het wel uitkomt?' vroeg ik terwijl ik dacht: 'Is ze aan gepapt met de Weasleys? Met die Bloedverraders? Wat erg!'.

Ineens voelde ik iemand aan mijn been trekken in Villa Malfoy, en ik zei nog snel tegen Albus: 'Albus, ik moet nu gaan maar hou me op de hoogte over Lucy!'
'Dat zal ik doen,' antwoordde Albus. 'Ik ben blij dat we even hebben kunnen praten.'
'Ik ook!'

Toen was ik weer terug in Villa Malfoy en ik zag dat het Lucius was die aan mijn been trok en toen hij merkte dat ik weer terug was greep hij me vast en sleurde me mee naar de kamer van The Dark Lord.
'Hier is ze, Meester,' zei hij nederig tegen The Dark Lord.
'Zo Bellatrix, dus jij hebt een gesprek met Dumbledore gehad.' Het was meer een constatering dan een vraag.
'Ja Meester, maar het ging alleen maar over mijn dochter, Lucy!' zei ik.

* = De Heer van het Duister (= Voldemort)

PS. hoe het verder gaat komt in het volgende hoofdstuk van een van de mensen die op dít moment zich in Villa Malfoy bevinden.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen