Foto bij [4] sunset

hoop dat jullie hem leuk vinden, en een reactie zou ik erg waarderen.
bedankt voor het lezen

het werd later en later.
na het lunchen gingen we rondlopen. het strand was erg leuk.
we liepen langs de winkeltjes, langs het strand.
mijn ouders wisten dat ik de hele dag bij hem zou blijven en zijn oudets ook. we hadden de leukste tijd ooit.
het werd avond, het was nog niet helemaal donker maar het schemerde al.
we zaten aan de pier pootje te baden.
'wist je dat je bij zonsondergang een wens mag maken'zei ik
'mmm..echt? '
'ja, als je een zonsondergang echt ziet ondergaan he. als ze zon de grond raakt en verdwijnt mag je een wens doen. altijd als ik een zonsondergang zie maak ik een wens. dat gebeurt nauwelijks aangezien ik niet zo vaak bij het strand ben. en bij het strand zie je meestal een zonsondergang. '
'nooit gedacht dat je zo een geloofwaardig persoon was.'
'jep, toch wel.' tovenaars en magie bestonden maar technisch gezien is het nooit bewezen over het zonsondergang theorie van mij. maar ik vond het leuk.
ik zag hem bewegen en hij pakte mijn hand vast.
ik keek hem aan en lachte. toen sloot ik mijn ogen en genoot van hoe de zon die tegen mijn gezicht aan voelde. zo lekker warm.
de zon ging onder.
'10 - 9- 8 - 'hoorde ik hem zeggen.
'wat doe je?'vroeg ik verbaast.
'ik ga zometeen een wens doen' zei hij en lachte
'hahah 5- 4 -3 'telde we samen verder af.
'2 -1 ' voor een momentje was het stil. de zon was weg en het was donker . je zag nog een heel klein beetje licht.
langzamerhand gingen de lampen aan.
we zaten nog steeds samen, hand in hand, en ik vond het prettig.
'ik hoop dat mijn wens uitkomt' zei hij
'wat wenste je dan ?'
'dit' zei hij en kwam langzamerhand dichterbij. ik voelde me heel nerveus. en bleef naar hem kijken.
hij boog zich naar me toe. ik wachtte tot ...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen