@Justin Drew Bieber


"Here we go!" roep ik door de microfoon terwijl ik het podium op ren. Alle meisjes beginnen te gillen. Ik ga met mijn hoofd naar beneden klaar staan en begin dan met zingen.

I see them coming, yeah
They try to bring me down, but I won’t stop
They want me in the ground, but I won’t stop
‘til I’m dead, man, I won’t stop, no

I, I see them coming, coming
They try to bring me down, but I won’t stop
They want me in the ground, but I won’t stop
‘til I’m dead, man, I won’t stop, no



Midden in het liedje komt Sean Kingston pas oplopen. We hebben de teksten omgedraaid zodat Sean pas later op kon komen. Alle meisjes beginnen weer te lachen, en ik kijk Sean grinnikend aan. Als het liedje klaar is zie ik vanuit mijn ooghoek een meisje naar me toe rennen. Geschrokken draai ik me naar haar toe en houd mijn armen zo dat ze me niet om mijn nek kan vliegen. Op het moment dat ze mij aan wilt raken pakt iemand van de beveiliging haar beet en trekt haar hardhandig van het podium af. Hysterisch slaat ze met haar handen om zich heen en probeert zichzelf los te wurmen, maar natuurlijk is de bewaking sterker en staat ze na een paar minuten weer op haar plek waar ze hoort te staan. Samen met Sean loop ik van het podium af. "Justin, gaat het?" vraagt hij bezorgd. Ik knik een beetje afwezig en loop naar mijn eigen kleedkamer. Sommige fans gaan wel erg ver..



~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kunnen jullie
weer voor zoveel
reacties zorgen?
Daar word ik echt
blij van! (:

x

Reageer (4)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen